;)

okej.. sag va du vill, men det har ar bra klipp. En del fran en fantastisk gitarrist, en hel del fran lilla melodifestivalen, men dom ar bra.. verkligen.

har inte sa mkt att gora eftersom Maria hade en liten isupplevelse idag med sin bil och inte riktigt vill kora, min bil ar pa verkstad och min familj e ute och ranner men ska ta med sig lite mat hem till mig :P Sa ja softar har :P Och eftersom jag ligger 6 h efter alla andra kan ja fan inte vara social heller.. GULLIGT AV ER, DET AR FAKTISKT FREDAG! 


Har ar da lite av det jag la upp en dag jag hade trakigt, vackert, roligt och nostaligi fran lilla melodifestivalen :) Allt ar bra!
 

Kommentarer
Postat av: syster

fina låtar av han Andy. :)
blondinen var rolig, men det kändes som en set-up...var det verkligen på riktigt?

2007-12-08 @ 10:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0