Happy Feet och grona kakor

Hoppas jag dor, allt jag skrivit forsvann.

IAF! Igar var det snostorm har, vilket innebar att det snoar valdigt mycket och eftersom ingen har dack for att kora i sno maste alla halla sig av vagarna. Det gjorde att alla akte hem fran sina jobb vid lunch :P Sa Leon kom hem vid halv tre. Michelle daremot var hemma hela dagen for Michael hade ett lakarbesok vid nio, sa jag behovde inte ga upp forran 8.30 och nar jag vakna var ingen hemma, sa jag hade en lugn morgon :) Sen var Nicole hemma ocksa for hon var sjuk. Sa jag var hemma hela dagen igar (for det var ju snostorm :P) sa jag och Nicole spelade bradspel, och jag forsokte halla Michael borta fran Michelle eftersom hon jobbade hemifran. Pa kvallen sag jag och ungarna Happy Feet, sa sota pingviner! (Darav klippet)



I onsdags fick Tyler mig till att baka kakor btw. Inget konstigt med det, forutom att dom har kakorna var GRONA, FARDIGGJORDA JULGRANAR. Sa viiiiidrigt!!! Har bakar vi inte kakor sjalva forstar ni, nej nej. Vi gar till kyldisken, koper ett paket med tva plattor deg med fardigtryckta kakor i och nar vi kommer hem tar vi bort det som ar runt om och lagger in kakorna i ugnen. Sa eftersom JAG bakade kakorna fick JAG ta bort det som var runt om, och det var sa vidrigt! Degen luktade typ kemikaliskt socker och var GRONT. Usch! Barnen havdade att kakorna var goda, vilket dom sakert var, men jag vagrade testa, jag menar.. grona? Vem vill ata det? :S



Fick paket igar med, fran Mormor :) Mycket uppskattat. Tva kexchoklad och en liten peng :P haha :) Kan komma till anvandning i New York nasta helg :)



Idag ska vi till Lowell for att kolla bio, om inte vadret forstor. Blir nog den nya Chipmunk filmen, vet inte riktigt vad den heter. Verkade rolig iaf :) Kom en tyska till clustret igar (hoppas jag iaf, med tanke pa snon kanske tagen var installda) sa vi kanske drar med henne ut, alltid skont att traffa folk nar man kommer ny :P Imorgon ska jag traffa Nicoles pianolarare for att prata om sanglektioner, men hon var dyrare an den forsta jag pratat med sa vi far se hure blir med det. Sen skall vi till IKEA och pa kvallen skall jag vara barnvakt, savida det inte blir en ny snostorm sa Michelle och Leon inte kan ga ut. Vi far se. Pa sondag bli det bak av nagot slag, fotbollsmatch och sen clustermeeting. Busy busy!

Folk ska samlas for att se film idag.. jaja! Ja e bara ett varldshav bort, ja kanske blir lite sen men rakna med mig!

KRAMAR till er... KRAM <3

--

forresten! (jag vet, man skall bara skriva en gang om dagen, ja veeet! men det bara blir sa har ibland (tanker pa inlagget ovan)). Iaf.. glomde skriva forut att jag pratade med Mormor idag, var ju tvungen att tacka for paketet :) Iaf, pratade en stund med henne. David och Linnea var dar, hon har dom varje fredag. Sa berattade mormor att dom (barnen) hade kollat pa nan film igar som hette "En riktig jul", och da hade Linnea sagt "En riktig jul... Det ar om Erika och Karolina ar med." Jag ville grata!!!! Lilla goa unge, klart jag vill fira jul med dig! Och nu ska det tillaggas att varken jag eller Karro skall vara med i ar, for Karro ska fira pa Tjorn, och jag ar ju har, och fran borjan var det meningen att det skulle vara stort firande hos Lars och dom (Linnea och Davids pappa for dom som inte vet, min morbror) och att jag skulle vara den enda som var borta, men det blev inte sa.. blev ju fan ledsen nar ja horde vad gullungen hade sagt! Saknar dom sma grisarna :) KRAM KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0