*** My American Christmas ***

Sa... Julen ar over och det har allt varit ratt trevligt :) I sondags var vi ju som sagt hos Maria. Konsumerade en gnutta alkohol (inte tillrackligt for att bli berusad men tillrackligt for att kanna att man inte e en looser bara for att man e under 21 :D ) och badade jacuzzi vilket var riktigt roligt :D At pizza, lyssnade pa hog musik och spelade in roliga videor samt spelade ett doktor spel. Vi hade roligt :)



Pa mandagen hande inte sa mycket. Akte hem fran Maria vid tolv och softade hemma tills kvallen, da vi hade middag :) Maria kom hit vilket var riktigt trevligt. Provade pa hummer for forsta gangen, och det funkade faktiskt ratt ok :P Maria hade gjort Tiramisu, vilket jag ocksa provade pa for forsta gangen, och det var riktigt gott :)

Sa igar da. Juldagen - amerikansk jul. Det forsta som hander pa morgonen ar att ungarna sliter upp sina paket, vilket faktiskt var roligt :)  Mina paket blev uppskattade tror ja, sa det var ju bra :) Jag hade min egen julstrumpa och fick mer an vad jag trodde ja skulle fa, haha :) Vad jag fick syns pa bilderna :P Dom fyra forsta e va ja fick av familjen, sen fick ja lite grejer nar vi var hos Michelles foraldrar, som ar pa femte bilden, och sen fick ja annu mer hos Leons syster, men det finns inte pa bild for det e inte hemma an. Dar fick ja iaf totalt $75 att handla for pa aeropostle, samt lite choklad och grejs till badrummet.
Det var trevligt igar faktiskt, men jag var riktigt trott och kanner mig sjukare idag :/ En av hojdpunkterna igar var att se Leon dansa pa en sandar dansmatta till playstation :D Finns videofilmat ;)




(varan julgran - Giftcards, ONE TREE HILL (season 3) <3 bok om MA, planbok och vaska - Pyjamas, rod troja samt en Patriots sweatshirt. - En filt Nicole gjort till mig - Innehallet i min julstrumpa; giftcards, choklad, vaniljduschcreme & body lotion - Troja, mossa, halsduk, vantar, varm choklad.)

Sa det var min jul, VALDIGT sammanfattat. Kanske kommer ha probs att kolla mejl och uppdatera nu ett tag, for Leon ska fiffla med datorn, haha! Undrar hur d ska ga!

KRAM

Kommentarer
Postat av: syster

vad fin den ser ut - Din Erika-julstrumpa! :)

2007-12-26 @ 20:36:30
Postat av: Mamma

Hm... det verkar ju vara en helt ok jul over there. Men fortfarande undrar jag... "VAD ÅT NI???"

Många varma vinterkramar från Mamma

2007-12-26 @ 21:39:22
Postat av: mormor

Du verkar populär, eller kanske US:arna väldigt omtänksamma??????????????????????????????
Skojar bara.
Kram

2007-12-27 @ 09:53:33
Postat av: Christina

Hej Tack för julkortet, jättegulligt att du tänkte på oss. w Arvid vill skriva också. Han har fått många paket av tomten. Kramar från Christina

2007-12-29 @ 17:29:55
Postat av: Arvid

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

2007-12-29 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0