sa... da vart det gjort

Jupps.. nu ar haret borta... vet inte om jag gillar det battre an innan, men det ar iaf kortare och forandrat.. vilket behovdes... fargen e jattefin.. de enda ja  inte riktigt vet om ja tkr om e luggen, men ja tror de e bra.. man behover bara vanja sig :P

Iaf... I fredags var vi pa bio i Burlington, August Rush. Den var bra, iaf enligt mig och Maria.. De andra verkade inte halla med oss - trakigt! Bion var dock inte alls lika mysig som den i Lowell, inte alls lika skona stolar och det var mindre.. nae.. nasta gang far det bli Lowell igen.

Orkar inte riktigt skriva.. har inte varit en allt for handelserik helg.. Sov over hos Maria igar pa grund av lite trakigheter, sa vi akte till Nashua for att hitta Best buy, vilket pa grund av daligt nedskriven vagbeskrivning gjorde att det tog oss en halvtimma mer an nodvandigt att hitta dit.. men vi hittade det, och dar kopte Maria fjarde sasongen av Dawsons Creek. Sa vi kollade lite pa det pa kvallen, efter att vi passat hennes barn. Har aldrig sett serien faktiskt, men den hade jag sakert kunnat fastna for om ja inte redan dog for OTH.

Iaf................. idag snackar dom om snostorm vilket betyder att det kanske kommer 18 cm sno och amerikanerna blir handikappade och kan inte ga utanfor dorren, skolorna stanger och du kan inte kora bil, for det finns  inget som heter vinterdack har, HARLIGT! Om det INTE snoar sa kommer nog Maria hit sen.. tack for det :)


Jag igar:


image28

Jag med folie i haret. Dom fargade hela haret med hjalp av folie. Dom som vet hur det fungerar forstar hur galet det ar att gora det med folie i hela haret.. det tog sin tid.

image29

.. och dar e ja :P


Nedan ar ett skitkul klipp jag sag pa tv forra veckan, :D



Kommentarer
Postat av: Carina

Ja tycker haret blev skitbra, du passar ju i lugg tror bara du maste vanja dig:D

Kollade in klippet sager bara HAHAHAHA skitkul

2007-12-02 @ 21:40:21
Postat av: Nina

Gör fint gumman.. Du passade i de..

2007-12-03 @ 08:32:28
Postat av: Mikkan

Hej! Jag tycker du blev jättefin i håret :) Läser i din blogg då och då. Verkar som du har det jättetrevligt där borta :) Kram på dig Mikkan

2007-12-03 @ 15:56:26
Postat av: Mamma

Mmm... lika söt som vanligt! Hoppas det inte var du som råkade ut för tråkigheter utan att du fortsatt har det jättebra. KRAAAAM

2007-12-03 @ 16:59:38
Postat av: Hanna

Hej! Nu har jag också hittat hit och det var inte en dag för tidigt :) Så nu kan jag också hålla koll på vad du pysslar med over there. Snygg friss btw! Kramar

2007-12-03 @ 19:09:37
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Angeliica

Fint de blev erika :D Hoppas du har det bra i USA =) Och så syns vi säkert när du kommer hem :D Puss och ha det så jätte bra :D

2007-12-10 @ 20:09:29
Postat av: Anonym

Först idag kollade jag före/efter frisyr. Efter klädsamt. Du ser lite förförisk ut på kortet.
Kram mormor

2007-12-23 @ 12:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0