Burlington Mall

Sa... Igar var faktiskt lite tuff med barnen... spc sista timman... Michael blir alltid gnallig sista timman.. maste kma pa ngt a gora med hnm da... i vilket fall... Tyler kom ju hem vid 12.30 och hade Indoor football sa jag akte dit tillsammans med Jen (mamman till Tylers kompis Peter). Sa medans dom roade sig med att kasta runt deformerade fotbollar lekte michael med en boll utanfor :P Sedan hande det grejer... Tyler fick en boll pa nasan sa han borjade bloda massa nasblod, vilket Jen tog hand om eftersom hon var narmast. Men Tyler var hellugn, blev inte ledsen ett dugg... Bra de :) sen akte vi hem for att vanta pa Nicole. Nar hon kom hem bad hon om att Eve skulle kma over sa det fick hon. da blev Tyler avundsjuk sa da fick Jen kma hit med Peter. Sa fran ingenstans hade jag helt plotsligt FEM ungar hemma :P Sotaste! Men det var ok, det var bara Michael som trilskades, och det var ju samma innan :P Sen kom Leon tio min tidigt - min lycka!! Hade inte varit ngn fara om inte Michael blev sa gnallig i slutet, men han blir det sa jag far muta hnm med freezepops hela tin :P

Men som sagt.. Leon kom hem och jag fixade klart lite med tvatten. Sag aven lite One Tree Hill, for dom visar gamla avsnitt just nu... Fran forsta sasongen :P haha. Vet aven att nar OTH borjar i januari sa har jag den kanalen, blev lite orolig :P sa till varen fortsatter min relation med Chad Michael Murray, precis som vanligt :)

Iaf... nar jag var off duty sa akte jag till Maria for att sen aka vidare till Burlington Mall. Fragade Leon innan om jag skulle behova kora pa motorvagen, och han sa nej, sa jag var inte ett dugg orolig.. sen nar jag och Maria hade kort en stund tornade den dar javla motorvagen upp sig framfor oss... fick lite uddevallabro-feeling dar (for dom som inte hort sa skulle jag kora hem fran uddevalla och mamma gav mig ingen vagbeskrivning sa jag korde efter skyltarna, och helt plotsligt var jag tvungen att kora over bron, och den e stor och jag tycker INTE om att kora over broar.. sa jag var panikslagen... for att gora det hela annu varre svangde ja sen av pa fel stalle vilket gjorde att jag fick kora over den dar javla bron en gang till.. fran SAMMA HALL! mattligt kul kan ja saga).
Till slut kom vi iaf fram till Burlington Mall, och det var stort ^^ Vi vandra runt, jag skulle kopa badrock :P Hitta en nice pa Sears, var la som varat ahlens typ... de va sale overallt ty sa for den behovde ja bara betala $38 :P Sen hitta vi varsta braiga affaren; Aeropostale. De va 50% va allt och alla klader var fan snygga... ville vara rik som fan! Kopte iaf en stickad troja for $22.25, inte dyrt liksom.. Ville kopa sa javla mkt mer, men va ska man gora... va lar nog hamna dar fler ggr :P

Var hemma vid kvart i elva, lite sent egentligen men sa e de.. :P

Just nu ligger Michael och sover, tror jag :P Hoppas pa det iaf. Borjade just SPOREGNA har fran ingenstans... a i sve har ni sno.. tontar :P Maria ska kma hit sen iaf, hoppas hon hittar vagen :) Sen ska vi la ringa Wubke med :P A ikvall ska jag nog traffa tva andra tjejer som Rhea (hon som var har innan mig) va med mkt.. vi far se :P

Kan ju saga att hastighetsgranserna har e ratt lojliga.. man ska typ kora aslangsamt, men ingen brr sig.. inte ja heller alltid 0=) men de e fan svart med for dom satter inte alltid ut skyltar, som om ja ska veta det sjalv.. amerikaner :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0