Christmas shoes

Okej.. eftersom jag ar ett bloggretard vet jag inte hur man lagger in en film fran youtube sa att ni bara kan trycka play, sa ist sa far jag lagga in lanken tills jag lart mig.

Lanken gar till en sang som jag hort tva ggr pa radion pa tva dagar.. sa filmen hade jag aldrig sett.. men nar jag bara lyssnade pa laten va de nastan sa ja borja grata.. men ja e ju inte grat-typen, sa klart ja inte gjorde de.. men sorglig e den.. sa fin lat :) Lyssna pa den, ni behover inte kolla filmen, men den va me ratt sot...

ska skriva om helgen senare kanske



 
( New song - Christmas Shoes )

(jag ar inget retard langre 15/12)

-----


sa.... nu har jag lite mer tid :)

Sa.. i helgen sov Maria over har, fran lordag till sondag, for svenska Maria var i New York och Maria ville inte vara hemma ensam med familjen :P Sa pa lordag hamtade jag henne vid kl 12, och sen akte vi till Burlington for att se om vi kunde aka lite skridskor.. dock va den sota lilla ishallen inte oppen da, sa vi akte till Borulington Mall istallet och vandrade runt. Jag kopte ett par jeans och en troja, billigt ;) Ville kopa massa grejer fran disney store med men Maria hindrade mig 0=) Men vi ska aka dit ikvall sa jag kanske koper nagot :P
Pa kvallen kollade vi pa A walk to remeber, som jag hyrde for typ en vecka sen, och den var lika bra som sist :)

Igar da sa var vi forst inne och softa lite, kolla tv. Sen drog vi till Chelmsford for ett besok pa Starbucks samt for att hyra Ratatouille. Sjalvklart hade stallet vi skulle aka till stangt, sa vi var tvugna att hitta ett nytt :P Men det ordnade sig. Sen akte vi hem till mig och invantade svenska Maria som var i Boston. Sa det vart en nice dag :)

Idag akte jag och Michael ivag till Maria x2 for vi hade arbetare har som fixade golvet, sa det vart inte nice att va hemma. Satt mest och tjota framtid med svenska Maria, haha :P Scary...

For dom som funderat over fragan "julklapp till Erika", sa sager jag sahar. Jag kommer inte skicka nagot hem. Marie gav mig den braiga iden att skicka kakmix hem, for Browniesarna har e sa javla goa, men ett paketvager ett halvt kilo, vilket kmr bli ganska dyrt att skicka, sa jag tror inte det kommer sa mkt till julklapp hem. Darfor forvantar jag mig inte, eller onskar mig, nagot ifran er darhemma. Dom som dock FORTFARANDE vill ge mig nagot, sa ar pengar alltid nagot som behovs. Har tillgang till mitt svenska konto har, mamma har numret, sa det, om nagot, ar vad jag behover. :)

Kommentarer
Postat av: syster

Förnuftigt det där med julklapparna, eller mer icke-klapparna - varför lägga pengarna på de olika postverken.... men det var tunga browniesar, dom där amerikanska... :) billigare om du försöker klämma ur dom några riktiga recept istället, det hade varit kul, men jag förstår att det kan bli svårt med den "bak-kulturen" de verkar ha. :)

2007-11-27 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0