Lite bilder

Lagger upp ett par bilder for att visa hur det ser  ut. Ska ta mer nan annan dag nar ja stadat mitt rum a sa... kommer inte lagga ut bilder pa barnen utan dom far ni fraga efter... Har en del fighter med min kamera just nu men det gar battre och battre.. :P

312566-8

Sa... har ar en liten del av framsidan...



312566-7
.... uppfarten....

Build-a-bear
.. for dom som inte visste vad en build-a-bear var sa ar detta ett exempel :P


image5

Och har ar huset :)

Satt uppe alldeles for lange igar med Leon och kollade amerikansk fotboll; Patriots vs vilka det nu var. (Patriots ar obesegrade just nu och spelar i Boston = alla har e hemma och kollar fotboll). Hittade Randy Moss som faktiskt var snygg :P Iaf... kollade inte allt for mkt pa fotbollen, snackade politik :P Han e sa bla a ja e rod.. fast han pastar jag ar bla innerst inne :P Vilket jag sakert hade varit om jag varit rik, man rostar ju for sin egen situation sa att saga.. Iaf.. han alskar att saga att Hilary Clinton ar "eeeviiiil" och jag pastar mig alska henne (mest for att vara emot :P) Vi har roligt.. :) Men han ar himla snall faktiskt.. Och Michelle ar independent :P

Men men... nu nar jag anda skriver kan jag ocksa beratta att jag och Michael akte till Lowell idag for att ansoka om social security number.. Vi fick la vara dar i en timma, och mot alla forvantningar sa uppforde han sig som en angel, blev inte sur eller ledsen ett dugg :) Jag var sa glad :) Var aven en kvinna som hjalpte mig med att fylla i ansokan, vet inte om det ar standard eller om det var for jag hade med mig Michael, men det gjorde iaf att det gick fort nar jag val kom fram :) Men fy fan vilket helvete jag hade nar jag skulle parkera.. For det forsta fatt ajag inte vart jag skulle parkera forst, och nar ja val hitta parkeringen var den asliten, och dar kommer jag med min baota bil och ska parkera.. fy fan.. men de gick :)

Far la se vad vi gor sen nar Tyler varit pa sin karate.. ut a ga tankte vi.. branna fett :D c ya

Kommentarer
Postat av: Stein

Hei på deg.
En liten hilsen fra oss i Norge.
Håper det er bra der borte.

Mvh.
Nina, Stein, Robin og Madeleine

2007-11-19 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0