Snart ryker haret

Jupps.. igar var jag och Michael inne i Lowell for att leta ratt pa frisorskolan som Maria x 2 var pa. Det fanns tydligen tva i Lowell, och jag gick till bada, men Maria x2 sa senare att det inte var ngn utav dem.. vet inte vart dom var :P Iaf.. jag bestallde tid pa Blaine pa Lordag kl 10.00, sa da ryker haret... det ska bli "kort" och brunt :P den du! och lugg dessutom :D haha!
For ovrigt kan jag saga att Lowell var en himla mysig stad (town) att vandra runt i, jattefint :) Far ta och aka in dit utan unge ngn dag :)

Har blivit bast i varlden pa att inte folja regler.. som tidigare namnt (tror ja) e det extremt svart att halla hastigeten har. Antingen sa finns det inte skyltar eller sa vill dom att man skall kora i snigelfart (vilket ingen gor). Nar jag var i Lowell parkerade jag aven felaktigt for forsta ggn :P Hittade namligen en STOR visitors-parking och det var fullt overallt utom i ett omrade i mitten, dar det fanns nagra luckor. Saklart var detta omradet "Endast for besokare till National Park eller personer med tillstand". Sa jag korde in och overvagde om jag skulle sta dar, da en kvinna gick forbi. Jag fragade  henne om man bara fick sta har om man skulle till parken, och hon sa ja, varpa ja fragade henne om man var tvungen att satta nagot i fonstret, vilket hon svarade nej pa. Bingo! Jag tackade och parkerade :P Vem fan ska kolla att jag gar till parken? :D

Igar var aven svenska Marias sista fria kvall (for dom skall ivag och ata middag med familjen ikvall) sa dom kom och hamtade mig sa akte vi in till harvard square och gick till en mexicansk restaurang. Var himla mysigt :) Cambridge ar OCKSA mysigt :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag skall hitta pa.. Lanade en film fran biblioteket for nagra dagar sen som jag kanske skall se.. skulle kunna ringa nannysarna, men ja vette fan :P


image27

I restaurangen.. jag lyckades visst stanga av blixten 0=)



Skickade ivag lite saker till Sverige igar... hade kunnat vanta 2 veckor insag ja sen men battre for tidigt an for sent :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wow... då känns du inte igen sen då... Hm... Växer väl ut igen. Var det Michel som valde...??? Själv BORDE jag klippa mig... men det är dyrt här i Norge. Billigt i USA?
Har du fått din första lön än, har du gjort slut på den? Hur går det med försäljningen av datorn???

Mummy

2007-11-29 @ 15:14:57
Postat av: Carina

Maste ta kort och visa hur du ser ut nu, nu e ju klockan mer an tio sa nu eja nyfiken:D hehe

2007-12-01 @ 18:35:58
Postat av: shomi

Sa du
farga haret o klippte d ...kmr du ihag nar vi va i ditt kok...precis efter att du fargat mitt har a du snacka om att du oxa ville andra pa d..kanske klippa d kort..me lugg o farga brunt ...o kolla har :)...e d fint??
saknar dej valdigt mkt min sal...snygga kort du satte upp pa vaggen btw..NASTAN..vi ser lille handikappade ut pa d fran Ro..:d..manga kramar o pussar fran eugen o rita ..o mej sa klart ...love ya girl:)

2007-12-01 @ 19:41:16
Postat av: syster

har det rykt än?
bilder...?

2007-12-02 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0