Sony support & forsta snon

Sa.. som sagt sa ar jag mattligt nojd med min kamera eftersom den far folk inomhus nar de e ens bara liiiiiiiiiiiiiite morkt att se  ut som att dom har ne blandning av banan och tomat i ansiktet... kontrasterna blir liksom cpiga a ja vet inte vad... men det syns inte pa kameran, det syns nar jag lagger in bilderna pa datorn.. sa jag ringde supporten (jag alskar support :D) och fick snacka med en kille som kallade mig Miss Karlsson och ma'am hela tiden.. snacka om att kanna sig udda :S iaf.. de e ju sa de funkar har.. undrar hur manga jag egentligen forolampat under min korta vistelse har 0=) Iaf... sa jag ringde support, medan Michael var vaken, for han vagrade nap'a (han gor de nu).. sa jag satte hnm till att ata istallet.. sa jag fick prata engelska med ett pucko medan jag hade en unge som tyckte det var roligare att sta upp i stolan an att sitta... valdans kul.. iaf.. sa han fick mig att forklara mitt problem 15 ggr, troligtvis for att han skrev ned det, och sen skulle han ha mig till att gora massa grejs.. typ andra installningarna, som redan var ok.. sen ville han ha mig till att ta kort och tro fan ja fick ga ner i kallarn for att d eskulle bli lite morkt och ta kort.. samtidigt som ja har en unge i barnstol (inte bra, inte bra ja vet..) sa det gjorde jag.. Och innan dess sa funkade inte kameran heller forresten for batterierna var slut (efter tva dagar :S) sa jag fick springa ner till mitt rum, hamta mina svenska uppladdningsbara batterier, for att upptacka att dom inte funka i kameran :S sa jag fick leta igenom varenda javla fjarrkontroll har for att hitta AAbatterier, eftersom det ar vanligast med AAA. Iaf... sa nar jag tatt mina kort fick jag lagga in korten i datorn.. samma skit, var alldeles gul.. sa han fick mig till att andra farginstallningarna pa datorn, vilket inte hjalpte ett dugg. Da drog han slutsatsen att det ar inte kameran det ar fel pa, det ar datorn, eftersom bilderna e bra i kameran.. Might be so tanker jag, sa jag ska testa att lagga in dom i Michelles dator eller ngt, men ja sa te hnm att inte fan e de nan annans kamera som gor sa.. men vi far se.. annars ska ja ringa tillbaka till dom och saga ett langt nr, troligtvis prospektnr :P (sana ord lar man sig pa allsite). Sa nu far vi se.. skickade bilder till Marie men dom var gula hos henne med sa ngt mysko e de.. far la se om de e annorlunda i michelles dator.. annars vette fasiken assa...

Var pa biblan nyss och lana ett par filmer.. skulle egentligen lana ratt-filmen, men den var utlanad, och hade 220 forfragningar pa sig, sa ja tror vi hyr den fran nan videobutik :P Ska se den pa sondag med Maria x 2 ar det tankt.

Vi var i Nashua igar for Maria (svenskan) letade bag att ta hem grejer i. Vandrade runt dar lite... Mall'en var fin dar :) Iaf.. idag far vi se vad som hander..

Just det ja! Forsta snon kom idag :) Haller redan pa att smalta bort dock men den kom :) Tog en bild medans det snoa forut, kan visa sen ^^

Krams pa er

--

update... Lagger upp nagra bilder nu... tror aven jag har kommit pa hur jag ska ta kort i morkret utan att bli gul 0=P


312566-21
Sa.. det har ar min anslagstavla :) Teckningarna fick jag av Tyler och Nicole nar jag kom.. Sen e de lite kort :D


312566-20

Min oppna spis (elektrisk :P) med grejs pa :)

312566-19

Och har ar i borjan av dagen nar de snoade.. kom mer sen :)

Nighty :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Mysigt med lite snö... :) ...kan du inte berätta vad de sa om dina presenter som du hade med dig när du kom... eller mejla om det... jag är nyfiken.

2007-11-21 @ 07:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0