Vad ar det for fel pa IKEA?

Ja.. om jag inte namnt det tidigare sa ar min hostdad (Leon) bla(hoger - politik) vilket alltid leder till intressanta diskussioner, vi har roligt :) Iaf... Igar berattade jag for honom att jag varit pa H&M och handlat och han talade da om for mig att aldrig hort talas om det. Halla eller? Sverigest storsta "kladmarke" och han har inte hort om det, va fan :P Iaf.. sa jag talade om for honom att jag minsann skall ta med honom dit. Sen idag pratade vi om IKEA, for jag och Maria x 2 ska nog dit i veckan. Iaf... sa jag behovde veta vart narmaste IKEA var, och Leon utryckte sin asikt om IKEA; "Det ar endast Puerto Ricaner som handlar pa IKEA, vilket gor att det ar smutsigt och moblerna ar billiga och daliga, eller rattare sagt, man far vad man betalar for" :P Jag skall allt omvanda honom.. Kul ar det iaf..

Iaf.. Imorse kollade jag pa Wedding Crashers, fan va rolig den va :D Sen nar Michelle kom hem akte vi till Burlington och Circuit city for att kika pa kamera till mig. Hittade en ung kille som jag torterade. Kom utifran den affaren skrattandes med en kamera och ett telefonnummer, haha! Fan va roligt jag hade.. Nicole var med :P Det blev iaf en Sony for $150 + minneskort for $35, + taxes.. sa nastan $200... inte SA farligt faktiskt.. hoppas ja 0=)

Sa... har hemma kollas det pa amerikansk fotboll... sa jaaavla trakigt... :P usch!

Iaf... ska borja ta bilder nu a sen ska jag lagga upp dom :) Imorgon aker jag till Lowell for att skaffa mig ett social security number.. roligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0