10 kg

Ja... allvarligt talat. Jag kan inte saga annat an att jo Malek, jag ska ha tillbaka min cykel. Sen ska jag krossa den. Ej.. ja laste att Britney kaka nagot som hette typ faxx seeds, som typ gor en smal. Det kanske man ska testa :P

Iaf... jag och Maria hade softkvall igar (Sanja e i San Diego javla tont). Vi kolla hennes hostkid's teater i skolan vilket faktiskt var jatterolig :D Sen vart det OTH. Soft. Under natten vaknade jag upp tva ganger av varldens hostattack, hade nagot i halsen som inte ville ga bort. Fick fan panik..  Harligt. Dromde massa konstigt med om varan gymnasieklass, fast det var lite grundskoleklass med + Sanja. Jag vet inte. Jag var iaf inne i en hiss med ett par personer fran NV och hissen kraschade och vissa blev skadade. Inte jag dock :S Gud vet...

Iaf vi var ute o sprang en liten stund, eftersom middagen igar intogs klockan tio och bestod av nacho chips och ngn ranch dip... inte allt for bra jag VET.. men jag at inte middag ^^

Idag blire lite shopping i Nashua.. far se vad det blir, maste borja spara lite pengar till Canada.

Fotbollscoachen fran England ar tydligen har nu, pa andra sidan huset. Vi har inte sett honom an men jag aterkommer med detaljer. Sugigt nog e han over 21, sa vi lar inte vara hogsta prioritet :P Skitland!

Just det ja.. maste fixa for KI.. ORKA ORKA ORKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0