2 Halfdays med Leon :D

Ja, och det har faktiskt varit trevligt. Igar var jag tvungen att ringa hem honom da jag hittade ett voicemail pa telefonsvararen dar en man sa att han skulle komma till huset strax. Dar stod jag som en idiot och hade ingen aning om vad som hande sa jag fick ringa Leon, spela meddelandet for honom varpa han sa "oh shout! I'll be  home soon". Jupps... sen kom han hem, fifflade med han gubben och gjorde sedan min eftermiddag lite enklare genom att ta Michael :) Idag skulle det komma alarmgubbar nagon gang mellan 8-12 sa vi softa runt hela morgonen. Var ute med Michael pa baksidan, gick promenix.. Nar alarmkillarna var klara akte vi in till Concord och kaka lunch, sen akte Leon till jobbet. Jag ar dock utan bil idag for Leon var tvungen att lamna in sin bil igar for den var lite halvpaj (han fick veta idag att det kommer ga pa $1900 totalt, inte roligt) sa han fick ta Explorern till jobbet. Dock ar det ingen fara (eftersom han faktiskt ar valdigt easy going mestadels) for han hade tankt pa att jag ska sjunga ikvall sa han kommer hem lite tidigare, vi aker ivag med ungarna och hamtar bilen och jag kan aka till min sanglektion direkt darifran. Nice. Nytankad bil dessutom ;) Pa torsdag har han med filurat ut hur vi skall gora for att han skall kunna kora mig till flygplatsen vilket ar himla bra. Jag maste saga att ibland e han 10 ggr battre an Michelle, for han gor saker enkelt. Nice.

Kommentarer
Postat av: syster

:) 36 dagar...

2008-04-15 @ 20:18:35
Postat av: Mamma

Lycka till i Stockholm och trevlig resa.
Kram

2008-04-16 @ 06:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0