21/5

Jupps, da kommer jag hem. Fast jag flyger ju forstas harifran 20/5, det blir ju alltid en dag +. Har dock inte kopt biljett an. Maste fixa med pengar fran banken i Sverige, vilket jag hade tankt gora idag, men sa upptackte jag att dom har ett mobilnummer vilket gor att istallet for att ha 500 min att ringa for far jag bara 16, vilket jag inte tror ar tillrackligt for det samtalet med tanke pa telefonkoer och sa. Far alltsa forsoka inforskaffa ett nytt telefonkort som ar bra for mobilsamtal. Hoppas inte priserna pa biljetten stiger tills dess.

Jag gjorde en lista igar pa saker jag ska kopa innan jag aker hem, bl a en vaska som jag ska ta med mig till Sve nu i april med saker jag inte behover har, sen kan Malek ta och slapa hem den till sig sa kan jag hamta den i maj.. Det gor val inget? 0=) Det lar ju bli endel shopping nu :P Kopte 3 browniemixer idag, kanske blir fler. Maste ju se till sa svenskarna far riktiga brownies, speciellt eftersom Michelle lart mig trixet for att fa dom perfekta ;) Har inte bestamt an om jag ska gora en sats och ta med till Sthlm i april, men det kan mycket val handa :P

Maste saga att jag kanner mig himla lattad just nu, nar allting ar oppet och verkar ordna sig. Klart det kommer vara skumt att komma hem, maste fa jobb och sa, men jag tror nog det kan bli bra. Dock kommer jag vara fattig.. tro  inget annat! :D

Ikvall ska vi (nog) antligen besoka ett, vad jag har dopt det till, Beer-Party. Nagot illegalt organiserat party dar man kommer in om man ar 18 och sen kan dricka hur mycket man vill. Haha. Vet inte hur det kommer bli, men jag vill ju se det iaf. Patrick ar ju den som varit dar forr sa vi gar dit med honom, tror vi sover hos honom i Lowell ocksa. Sen pa lordagsmorgonen kanske vi aker in och klipper oss ^^ Har ju flyttat tillbaka min lugg till snelugg sa den maste fixas till.

Har jag berattat att jag och Michael ska borja "babysimma" pa mandag? Var ju meningen det skulle vara i 8 veckor men nu ar jag bara har sex men det ska goras anda. Det lar bli roligt :) :)

Har inte lagt in musik pa lange.. sa varsagod. Maria musik ^^


( Krezip - Everything and more)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0