Au Pair of the year

Kan helt arligt erkanna att det ar inte jag idag. Fy fan vad forbannad jag ar, igar eftermiddag ocksa. Tva ungar som inte lyssnar samt en bebis som skriker som om han vore i malbrottet. Jag far ryck, jag skrek at dom igar, jag tror dom ar radda for mig idag. Herregud. Men nej.. ryck far jag. ska ga ut om en stund, det kanske hjalper.

Jag ar iaf brunare nu an jag var for tva dagar sen :) Yes :)

Det ar inte mycket tid kvar har alls, for jag borjade rakna helger och planer :S Denna helgen ska jag jobba fredagkvall (ar ledig imorgon dag) sen pa lordagkvall hoppas jag Maria ar hemma sa vi kan fira henne pa nagot satt (dock e ju Sanja borta den noten) sen ar helgen slut. Nasta helg ar det Tylers barnkalas pa lordag fm samt sondag agnas at Walk for Hunger, sa den helgen ar full. Helgen darefter ar helt och hallet fri an sa lange, far val se till att traffa Patrick och Marcos da iaf, sen helgen efter ar det Kanada och sen aker jag pa tisdag. Herregud.

Agnar en del tid till att kolla arbetsformedlingen. Soker val i princip allt som jag skulle kunna fa i Gbg, dock har jag en kansla av att det inte kommer leda till sa mkt... kanske stadjobb dock, men det ar ju battre an inget :P Man kan ju inte bli president direkt ;)

Suck.. kom o hjalp lite da? (med ungarna alltsa ^^)

Kommentarer
Postat av: Nina

Din stackare, men så är det när man ska ta hand om tre ungar.. Men tänk positivt, det är inte många dagar kvar nu gummsan..

2008-04-24 @ 16:23:44
Postat av: syster

var rädd om barnen...så du inte åker därifrån med dåligt samvete för att du inte hade tålamod nog... inte långt kvar som sagt...håll ut, lillasyster! KRAM!

2008-04-24 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0