Bokat biljetter och livradd for provet

Antligen bokat biljetter!! Fick gladjerus nar jag ringde banken och dom sa att mina pengar gatt in. Antligen ar dom forbannade biljetterna kopte. NU KOMMER JAG HEM!

 Flight Details
 
  Outbound
  Date Flight Depart Arrive Duration
 20May,Tue Northwest Airlines
Flight 38

Operated by Northwest Airlines
BOS - Boston All Airports
07:00pm
AMS - Amsterdam
08:10am
Nonstop
Econ
 21May,Wed Northwest Airlines
Flight 8547

Operated by KLM Airlines
AMS - Amsterdam
10:00am
GOT - Gothenburg All Airports
11:30am
Nonstop
Econ
    Total Trip Time: 10hr 30min

Dock kommer nasta sak nu... listan med flk som far gora provet las upp idag, och ja jag ar dar sa nu kan jag sluta oroa mig. Pa den sidan fanns det aven en lank dar man kunde lasa om provet (nagot jag letat efter i tre veckor men men, battre sent an aldrig. Det ar pa engelska ocksa). Iaf... dar laste jag om vad provet handlar om. Forst en del (60 min) som ar i princip samma sak som ett logiktest. Kul, hoppas jag har ett oppet sinne da sa jag inte laser mig. Sen del 2 och 3 (som, om jag fatta det ratt, kommer vara 60 min tsm) handlar endast om varderingar. Man kan inte ha ratt eller fel, men har ska det visas att man ar lamplig. Helvete. Klart som fan man inte kmr svara helt sanningsenligt for man vet att man maste forsoka svara sa som dom vill man ska svara. skit.. ja e radd nu.

Men... det ar inget jag ska tanka pa nu, det gar som det gar. Ar det meningen sa ar det. Borjade packa min nya vaska idag. Den ar typ full nu.. fan... ja behover lagga i annu mer i den :P Hoppas vaskorna racker sen i maj ^^

KRAMS

Kommentarer
Postat av: grandma

jag håller med om att de vill ha speciella svar. om det är läkare som frågar vete katten vad som är de bästa svaren. Både du och jag har ju lite erfarenhet av läkare. men, det löser sig. kram

2008-04-09 @ 20:32:02
Postat av: shomi

sal..om dom fragor om du ryckar pa folk ofta ...om du smaller igen fonster nar du inte far ett svar fort nog ..nar du sparkar folk sa dom viker sej bah for du e utttrakad ..sa gor du bast i att ljuga ..:d KRAM

2008-04-09 @ 20:45:49
Postat av: Skrika

HAHA!!! Hoppas du ramlar av din stol Shamu, eller din sang, eller golvet! Javla nerd :D haha! Jag ar ju lugnast i varlden ju.. eller? 0=)

2008-04-09 @ 23:43:24
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: syster

många såna där tester har korsvis frågor som gör att det avslöjas ifall man försöker svara som man tror att dom vill... kan vara lite klurigt, så ljug inte för mkt.... kram-kram!

2008-04-10 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0