Fick en efterfragan om bilder..

.. sa har kommer ett urval fran mars/april.

 Bild som anvandes till varan otroligt trakiga redovisning om "the legal drinking age in the U.S."
 Kille nr 1 som Sanja kastade ut den dar morgonen. Robert heter han.
Kille nr 2 som Sanja kastade ut samma morgon. Stefan.
Mitt har innan jag klippte mej. Taget i fredags pa festen Partick tog oss till.
Storleksskillnad som Maria skratta sonder till.
En kokosnot. Denna kvall var kvallen da jag insag att en kokosnot verkligen ar en not, och att konsistensen inte liknar en ananans, utan ar som en nots, efterom en kokosnot ar en not. Det var nytt for mig. (Lite som det dar med att en klocka gar pa batterier.)
Ett av husen i Concord. Allvarligt, jag vet ju var jag ska hitta killen jag ska gifta mig med.
Samma sak har.
Om man ska lita pa Leon som kalla, sa ar det har ett hus som ags av Oprah Winfrey (stavas hon sa?) i vilket hennes dotter bor eftersom hon laser pa college har i trakterna.
Jag och Sanja pa kareokekvallen, HRM! Strawberry Daquiri ska INTE smaka sa.
Skorpion som en broderna i "the brotherhood" som ordnade festen i fredags hade pa sitt rum.
Jag provandes mina nya skor. Maria tyckte det var fult med strumpor. Det ar det val inte? ;)

Kommentarer
Postat av: grandma

Jo det var fult mes strumpor. Sorry. kram

2008-04-06 @ 17:34:59
Postat av: syster

Den där L. verkar inte ha koll på läget. Oprah har väl inga barn. Inga egna i alla fall, men kan förstås ha tagit hand om andras.
Husen var helt ok, synd bara att det är amerikaner som bor i dom, eller... ;)
Nedräkningen har börjat - 45 dagar kvar.
KRAM!

2008-04-06 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0