Ja det var ett tag sen

Ja.. eftersom den har sota sidan inte funkat pa ett par dagar har jag saklart glomt bort allt jag skulle skriva :P
 
Iaf... i lordags blev det softig hemmakvall hos Maria istallet for Maria madde inte sa bra.. lite val mycket blandningar dagen innan kanske :P Sa pa lordagen akte bara jag och Sanja for att kaka middag pa chilis (som forovrigt var ratt illa for maten va inte god + dalig servitor) och sen hyra film. Dagens synd blev en glass (typ magnum mandel) men eftersom att jag endast atit ett apple samt pastatallrik pa chilis sa var det okej. Sjalvklart somnade jag senare till filmen vi hyrde och sen akte jag hem vid 11.30 for jag hade manga miles kvar... Sondagen agnade vi at att aka till Salem, NH till ett stort mall for att kika i lite affarer. Sjalvklart stangde malljavlet alldeles for tidigt sa vi hann inte gora allt vi ville, men det ordna sig. Vi at pa Bertuccis dar, en italiensk restaurang dar jag faktiskt hade ett giftcard sa jag at gratis. Kaka en halv pizza (mkt battre pizza en vanligt sa det var inte ens daligt) samt cheesecake till efteratt.. synd! Men jag hade bara atit frukost  innan sa det var okej.. Vi akte hem till Sanja senare och dodade lite tid samt ett sent besok pa CVS... Inget mer daligt atande dar inte.. Sen igar da.. Vad det galler mat vart det frukost, lunch (andra halvan av pizzan), en banan samt havregrynsgrot.. sen en banan nar jag kom hem fran gymmet med. Bra dag ^^

Ja.. vad har hant da, mer an mat? Leon tycker att jag borde stada mitt rum, vilket jag hade kunnat smalla till honom i ansiktet for, vi har inget bra tvattmedel hemma sa jag anvander barnens till mina klader samt jag har typ ingen bensin overhuvudtaget for Leon har inte tankat bilen och idag maste jag aka till Billerica ganska snabbt efter dom kommer hem trolgtvis, och den bensinen racker inte, sa hur det ska losas det vet jag inte. Just det ja, holl ju pa att glomma, Michelle foreslog, via en note, att jag skulle ta ut Michael till en park idag for att ata picknick-lunch om det inte regnade (har regnat hela natten typ) for det ar sa varmt idag och det skulle han alska. HAHA! Ska jag dra med mig ungen ut, slosa bensin, ata lunch i vind och pa vat mark? GULLIGT! Nej du, jag horde att det smaregnade hela dagen.

Ja... idag kom iaf Maria och Sanja hit for lunch (annu en anledning till varfor ja inte tankte slosa tid i en park) och vi gjorde typ wook.. Eller aa, det var ris, kyckling, curry, jordnotter och ananas i. Skitgott! Sen syndade jag med en brownie + glass efterat, men en liten gor inget :)

Vettefan vad jag ska gora ikvall.. Inget OTH, sa jag aker inte till Maria och jag maste spara miles anyway for imorn e d Celticsgame, sa jag maste aka till Sanja vilket medfor att jag maste till gymmet  pa torsdag + att Leon kommer snylta av mina miles eftersom han saklart nollstallde mataren i sondags, men inte tankade. Idiot.

Iaf... en fin lat jag horde pa radion ^^



(Sting - Fields of gold)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aaa... jag behöver alltså ta tag i Leon igen!!! Men Erika... det går att nollställa en gång till, hehe!!!
Städa ditt rum... tja, eller stänga dörren... antar att det är kläder som ligger utspridda lite var stans om jag känner dig rätt... Ska skicka sms till Leon, flera stycken ... va e hans mobilnummer???

2008-04-03 @ 07:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0