Konstiga ägg

Jag fattar inte hur man kan koka ett ägg i OVER 9 minuter, och fortfarande fa det mellankokt (eller hur man kan koka ett ägg i 8 minuter och lyckas med att det fortfarande ar loskokt). Jag vet inte vad det ar for superägg dom har har i USA, men nagot mysko ar det.

At varsta gora frukosten idag, eller duktiga iaf.. tror jag :P At runt nio (ju senare man ater frukost destom senare behover man ata lunch vilket okar chansen att man inte ater sa mycket pa kvallen). At en halv bagel med ost och tomat, ett ägg + 5 vindruvor, 3 bitar (inte skivor) vattenmelon & en annansring + vatten. Mkt duktigt, det later nyttigt iaf.

Det vart inget gym igar heller (skippade mandagen med) utan direkt efter min sanglektion akte jag till bion dar Sanja och Maria redan var och sa sag vi "Baby Mama" - fan va jag skratta! :D Lyckad kvall.

Fick dessutom paket fran Tyskland igar :) :) :) Alla min Stephan, min lilla tysk fran Prum? Dom har ju gatt ur nu sa han skickade mig deras typ, avslutningskatalog, dar alla ar med och det ar massa artiklar och grejer i (pa tyska forstas, men va fan) + att han skicka med lite choklad (Merci) och DET paminde mig om nar jag var i tyskland och varje kvall nar vi kom hem (efter att ha varit ute och.. ja.. intagit alkohol.. :P ) satt vi i hans kok och drack vatten och at Merci och prata i en timma.. :) Maste verkligen aka dit och halsa pa nagon gang, troligtvis nar jag halsar pa Maria och Sanja for da ar jag ju redan i landet :P

Idag ar planen att gymma... tror faktiskt det kommer handa ocksa :) Mer an det ar det dott.

Hade tankt lagga upp en lat som jag hitta en gang som ar skitbra (Shomi haller INTE med, hon har inget sinne for svensk politisk musik :D ). Det var typ Ung Vanster Ornskoldsvik eller nagot som hade gjort den, "Lat dig inte luras" heter den iaf, men tror ni den fanns pa youtube? NEJ!! :D Skitliv!

Ej! Gissa vad, jag hittade den, men det kravs some effort from you for att ni ska kunna hora, for ni far ga in pa lanken. Men ska ni lyssna, da far ni fanimej lyssna pa texten, den e bra :D

http://www.lastfm.se/music/Kreti+och+Pleti/_/L%C3%A5t+dig+inte+luras

(Det ar okej att nerdstampla mig, I don't mind ;) )

Kommentarer
Postat av: syster

stackars eu... ;-)

2008-04-30 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0