Linkoping

Ja... nu ar det ju sa att det kostar svinmycket att bo overallt + att jag har en liten situation med min lagenhet; salja eller inte? Grejen ar ju, kommer jag in i Gbg i host, da ar det ju himla smart att behalla lagenheten och sen pendla, eftersom det ar sa billigt att bo dar. Dock undrar man ju hur stor chansen ar att jag verkligen kommer in dar. Sa jag kikade runt lite pa bostadsratter i universitetstaderna och jag kom fram till att bast ar om jag kommer in i Linkoping, for dar verkar det vara billigt att bo ^^ Nice. Jag har inget emot Linkoping, det ar mitt andra hands val, sa ja.. blire inget Gbg kan vi allt kora pa Lkpg. Fragan ar ju bara vad fan jag ska gora om jag INTE kommer in ngnstans. Hitta jobb i Thn? Fortsatta hyra ut i andra hand? Gud vet... Lat mig fa jobb i Gbg forst. Sen var ju fragan om jag skulle kora pa lite kurser i host, nagra pa juristlinjen eller losa kurser. Vi far se :P

Kommentarer
Postat av: mormor

Juridik tycker jag låter bra. kram

2008-04-27 @ 19:37:19
Postat av: syster

ja, visst gör det... hon skulle bli en skarp åklagare eller advokat... :-)

2008-04-27 @ 20:28:54
Postat av: Skrika

Pengarna ar ju bra iaf har jag hort :P

2008-04-29 @ 00:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0