Sommar

Allvarligt talat sa ar det faktiskt sommarvader har just nu. Idag och igar har jag sprungit omkring i shorts och linne ute och jajeman, rod bada kvallarna pa axlarna. :D Det ar positivt - jag blir brun -> jag blir mindre blek -> jag blir minder ful. :D Skont ar det med. Man blir ju glad av solljuset. Sa idag nar Michael sov middag var jag och Tyler ute pa baksidan och spela fotboll. Fan va mycket fotboll vi spelar hela tiden faktiskt (vi snackar soccer alltsa). DET ar nagot jag vill gora i sommar med folk for skojs skull ^^.

Maria ar ju i Florida och Sanja vet jag inte riktigt vad  hon har for sig, hon hade college igar iaf. I vilket fall det jag ville komma fram till att jag spenderar endast tid med mig sjalv och med familjen har, och ja, jag njuter av det. Faktiskt. Jag ar san, ibland ar det bara sa skont att inte traffa nagon, bara snurra runt sig sjalv, gora vad man vill och inte behova prata med nagon. Lasa en bok typ (for jag har en som jag kopte i Boston for flygresorna, Oceans apart) och inte fundera sa mycket pa annat. Det ar skont. Dock ar jag ju rolig, for andra perioder kan jag vara super sallskapssjuk sa jag inte vill vara ensam.. det gar upp och ner. Haha, tror det ar bra med bada :)

Dock kan jag saga sahar, jag kommer sakna att vara har. Far jag inte intervju i maj kommer jag nog kanna fan, jag hade kunnat stanna till augusti iaf. Jag vet inte, det ar lattare har hemma nu (dock vet man ju aldrig hur det kommer vara) samt vadret ar fint och jag kommer bli brun och jag vet inte.. man ar bara gladare... far jag en intervju dock.. da far det val vara okej :P

Maria fyller ar idag, GRATTIS :)

Kommentarer
Postat av: shamu

va skönt att d e varmt hos dej med...:) .sen kan ja nog tycka att vet man att man lämnar ett ställe ..så brukar man oftast se d positiva me d ..å sakna d ...frågan e om du verkligen hade känt att du hade d så bra som du känner att du har nu om du verkligen hade stannat te augusti..lr om dom där dumma reglerna fortf hade hållit i sej..lr kanske blitt värre ??:s..va vet ja ...ja e iaf glad att du trivs där nu ..å mår bra...å man hoppas ju att du får den där jävla intervjun så att du känner att du absolut tog det rätta beslutet ..:)(vet faktsikt inte riktigt va ja babblar om ..men du fattar:P)
ja e iaf glad att ha dej hemma te sommaren ...Kram

2008-04-23 @ 12:44:05
Postat av: grandma

Du kanske slappnar av nu och känner det bra. Du vet ju att du ska hem i maj. Kram

2008-04-23 @ 15:14:47
Postat av: syster

Om du fortfarande känner att du vill vara där över sommaren får du väl se ifall de har problem med att hitta ny aupair och om du kan boka om biljetten till ett par månader framåt... allt går att lösa... annars 27dgr kvar... :-) KRAM!

2008-04-24 @ 13:18:29
Postat av: Skrika

Shamu - jo ja tror det med, alltid latt att se det positiva nar man vet det inte hjalps, samt att man vet att man ska aka hem anda. Man kanske tolererar mera ^^
mormor - som sagt, mkt mojligt
marie - nej da... jag kommer allt hem... ja sager bara det kanske hade varit bra.. jag insag idag att jag bara har fyra helger kvar nu, med denna inraknad :S och denna helgen ar Maria och Sanja borta, nasta helg har Tyler kalas och vi ska ga 20 miles, nasta ar fri och sen ar det kanada. Snacka om att tiden kommer ga fort!

2008-04-24 @ 13:56:02
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: malek

haha..ni spelar inte fotboll...ni sparkar boll:D:D

2008-04-24 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0