Jag och mina lurar

Till min mp3 använder jag stenåldershörlurar, ni vet sånna där man hade till sin freestyle som gick över huvudet meden smal metallgrej emellan. Simpla men jävligt funktionella. Jag körde snäckor ett bra tag, men jag har för små öron så dom sitter inte bra o ramlar ur hela tiden och det om något gör mig irriterad. Jag vill heller inte ha några såna där fjantiga som man typ hänger över öronen, även om ljudet i dem oftast är bra, för det är fan inte bekvämt det heller. Nej, mina simplahörlurar e skitbra, och var dessutom svinbilliga. Ändå problemet är om man ska tänka på vad folk tycker, för ja, det brukar ju alltid uppstå fniss när man tar upp dom... Det gör inte så mkt dock, inte för mig :P Dock kan jag erkänna att ja, jag hade kunnat tänka mig att springa omkring med såna dära asstora lurar, som egentligen ser ut att höra hemma i en studio, men eftersom jag är så ekonomisk (läs snål) så har jag inte lagt ut pengar på några sånna än. Dessutom är dom alldeles för stora att ta med i väskan ^^

Hur som helst, anledningen till att jag ens skrev detta var för att jag skyulle cykla hem från jobbet i måndags och då sa en kille som jobbar där med mig "Haha, du är så söt i dina lurar". M jag vet, skitsöt ^^



Jag och mina lurar ;)

Kommentarer
Postat av: syster

tänk om han LURADE dig..... ;-)

skojar bara, du är så söt så.

2008-08-28 @ 14:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0