Ny mobil och på g att bli mobboffer

Har införskaffat en ny mob, lite otippat. Mitt batteri har ju blivit helt fucked up så det var TVUNGET att bytas ut, 400kr bara så.. Sen var det ju det där med att jag badade mobilen i c-vitamin och vatten på Liseberg och efter detta har den varit lite cpig ibland, gud vet hur länge den tänker hålla... Så nu har jag från ingenstans köpt en ny mobil ^^ Inte en bättre än den jag hade, faktiskt en enklare sort, men den har en lucka som jag ville ha och den funkar ^^ Alla dom andra var fula.. Så ja... nu kommer jag köra med dubbla telefoner ett tag.. Kommer ha kvar mitt nummer i den nya telefonen, så att jag kan prata o så i den, men nu när jag köpte den nya fick jag ett telenorkort som jag betalar 99kr i månaden för, som jag också får ringa för, och detta kommer alltså användas till att skriva till alla nerdsen som INTE har comviq. Jävligt smart alltså.. så mobilen kostade mig inte så mkt, eftersom jag kan ringa upp dom pengarna.. halvbra affär men det känns nice ^^ telenornumret e nästan samma som mitt comviq med ^^

Just det ja... har beställt optikertid.. roligt! haha, sötaste om dom säger "nej du behöver inga glasögon" - snacka om att man varit dum då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0