:)

Sa... som sagt.. har inte varit allt for lycklig ang mina hostparents och hela USA grejen pa sistone. Varit sur for att ungarna sagt till mig att Leon sagt jag inte far gora vissa saker (vilket sedan visade sig inte vara sant, han skamtar med dom och barn, som dom ar, forstar inte). Sen var det tisdagen, da jag jobbade 10 h vilket jag inte var alltfor glad over, eftersom det inte kommenterades eller nagot. Sen var det lite annat med den har veckan som jag var sur over, sa nej, veckan var inte bra. Dock blev den mycket battre for en stund sen. Michelle var hemma nar vi kom hem efter att ha hamtat Nicole fran science class. Sa nar vi kommit in och sa fragade Michelle om allting var bra med mig, for Leon hade tydligen sagt att jag varit low pa senaste. Sa jag sa att det var ok, att det var det dar med ungarna att dom sagt saker (som inte var sanna) och sa, men att jag fragat Leon. Michelle sa att om det ar nagot sa ska jag bara ta upp det och sa, sa det var bra. Sen prata hon om imorn, att hon kommer komma hem efter lunch och att hon ska jobba fran hemmet, och att jag kan ha en tidig dag eftersom jag haft en tuff vecka. Sa jag sa till henne att jag tar Tyler till karate, vilket ar till 4.30 och det var okej med henne. Men hon prata som om att hon nog skulle vara omkring oss en del, sa det ar skont. Kanske till och med kan lamna Michael hemma med henne ^^ Men det var bra iaf, sa nu kanns d battre ^^
Dock akte Leon nyss ut med Explorern, och den hade inte mycket bensin i sig alls, sa jag skulle tanka den idag, sa vi far se hur mycket det ar kvar nar han kommer hem :P Ska ju egentligen till Cambridge idag, vilket jag inte alls har lust med, men eftersom jag betalat for det bor jag val pallra mig dit.. Det tar mycket bensin iaf... Hade hellre akt till gymmet i Lowell som vi ska borja pa imorn ^^

Fifflade med bloggen idag, la in namnen pa alla latar jag lagt upp, eftersom dom slutar funka ibland, sa det kan vara bra att veta vad som lag dar ^^

Kommentarer
Postat av: syster

Alla har vi ju våra fel och brister och det gäller tydligen även för amerikanska hostparents, men de verkar i slutändan faktiskt ganska vettiga. Det är jag glad för att veta... miss you sis. Kram.

2008-02-08 @ 12:04:31
Postat av: grandma

"Smekmånaden" (första tiden i något nytt) brukar gå över efter 3 mån. Kanske EN orsak till ditt missnöje. Det går över. Har varit i Sälen & åkt slalom. Hem igårkväll. Saknar Dig. Kram

2008-02-09 @ 11:22:55
Postat av: Skrika

Haha! Akte DU skidor eller tog du bara hand om barnen, mormor? Jag hade velat se det iaf :) Men nej nej, ingen bjod med mig :P

2008-02-09 @ 18:50:01
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0