Fool's Gold

Igar var en bra dag :) Trots slagsmal mellan ungarna och ett freak out fran Tyler var gardagen an bra dag, for det fanns massa andra bra stunder, som till exempel nar jag satt tsm med alla ungarna i soffan och kolla Wiggles.
Sant ar MYSIGT.

Har egentligen inte sa mycket att skriva. Var pa bio igar och sag Fool's Gold, vilken var riktigt rolig faktiskt. Helt klart basta stunden pa hela fimlen ar nar han sager att han lart sig flyga pa playstation :D Maria holl dock inte med, men sa kan det vara :P Somnade kl 3 med for jag var i tfn. Inte sarskilt smart. Hade val egentligen tankt folja med Maria och Sanja och sola imorse men eftersom jag inte var vaken sket det sig :P Spelar inte sa stor roll faktiskt.

Idag blire Boston. Ska kopa linnen pa H&M, lar sakert hitta ngt pa TJMaxx och ska aven leta ful, bekvam bikini ^^

Sitter och pratar med Erik som har vart inne i lumpen tva veckor. Snall som han var skrev han ner allt dom gjort i ett mejl :) Jag saknar den lilla grisen faktiskt!

Har inget vettigt att skriva alls.. inte ens en bra lat :P saknar er dock :)

<3


Kommentarer
Postat av: Erik

haha, vadå "faktiskt"? trodde du inte att du skulle sakna mig eller vadå? :P
lycka till med träningen och allt sånt, saknar dig med

2008-02-09 @ 20:30:58
Postat av: syster

Alla dessa kläder, jag såg hur mycket kläder du hade när du åkte härifrån (grandma är också vittne) och jag kan inte låta bli att fundera på hur mycket det ska hinna bli innan du (äntligen) kommer hem igen... :) ska du inte önska dig en himla massa besök precis innan du ska åka hem, så folk kan ta en extra resväska åt dig med sig hem... bara en idé jag fick. Ha så skoj kära syster! Kram.
p.s. Christer Sjögren har precis gått vidare till final i melodifestivalen med världens(?) pinsammaste låt - alltihop liknade mest ett tyskt(!) bidrag. Jag mår lite dåligt av det faktiskt, men man vänjer sig kanske...

2008-02-09 @ 22:35:26
Postat av: grandma

Ska du öppna klädbutik när du kommer hem? Skulle varit på barnkalas idag (Arvid 5 år) men magkatarr sätter stopp för det. David ringde o ville komma till mig o d gör han nog. Saknar dig: kramar.

2008-02-10 @ 12:54:49
Postat av: Skrika

Klart jag trodde Erik... men kanske inte att ja skulle sakna alla SA mkt.. :)

Och sis, det var en riktigt smart ide faktiskt.. Darfor bor MORMOR komma hit, eftersom hon latt far ner allt hon behover underen vecka i sin handvaska, sa hon kan ta med TVA resvaskor med mina grejer. PERFECT :)

2008-02-10 @ 18:41:22
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: syster

kan bara säga... två själar en tanke... grandma får rycka ut... ;) ...kram!

2008-02-10 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0