I still hate her

Det spelar  ingen roll att dom antligen snackade. Det spelar ingen roll att dom for forsta gangen faktiskt var vanliga mot varann. Och det spelar DEFINITIVT ingen roll att Peyton antligen i princip talade om for Lindsey att det ar okej. I STILL HATE HER. Jag hatar henne. Hon ar sa javla irriterande och ful och gammal och totalt ovardig. Hon ar inte vard honom. (Dock ar det egentligen en helt annan diskussion for han har egentligen alltid varit javligt svar att ha att gora med och de senaste veckorna har han sjunkit himla mkt i mina ogon). Men det handlar egentligen inte om vem som ar vard hnm, det handlar om vad som ar meant to be, och DET ar Peyton & Lucas, och it better be them som gifter sig i slut andan, annars e jag fan inte med. Och det VAR Peytons ring, sa varfor ska hon vara snall mot Lindsey och saga att det inte var det, for Brooke bekraftade det. Lindsey ar INTE vard den.
Och jag vet att Lucas fortf tvekar. For nar han fragade Nathan om han velat kyssa Carrie igen (svarar han ja hade han varit ett svin, vilket de pratade om forst) sa vet jag att han gjorde det for han tankte pa sig sjalv och Peyton. Jag VET det. Sa kan nagon ta och ta bort den dar javla bitchen fran min show sa jag slipper bli forbannad varje tisdag (och sondag da reprisen ar). Suck!


Ehm... Vadret va skitkasst har igar sa jag fick kora jatteforsiktigt till min sanglektion, vilket jag var duktig och gjorde ^^ Inga olyckor igar inte. Dagen var lugn, kakade lunch hos Maria. Syndigt nog gjorde vi kladdkaka till efterratt. Den blev ratt bra faktiskt. Nasta gang maste vi dock se till att ha riktigt mjol :P Anvande ngt fullkornsmjol igar eftersom Dorothy inte kopt riktigt mjol sa vi fick dranka smaken med gradde :P

Idag har jag borjat skriva upp vad jag ater igen. Vem vet, det kanske hjalper? Jag och Maria ska iaf till gymmet idag for instruktion + att vi ska simma. Simning e bra, for man kanner sig inte sa fet i vattnet :D haha!

Organiserade aven mina inlagg i bloggen sa man latt kan hitta vilka inlagg det finns musik i (eftersom jag lagger upp sa underbar sadan) eller vart alla underbara bilder pa mig finns. ^^

Foljande lat ar valdigt bra. Den var med i OTH igar, skulle egentligen lagt upp klippet fran igar, fran OTH, men for att inte forstora for mkt for typ Shomi (som om ja inte redan gjort det daruppe) sa lagger jag upp denna ist. Sag ett klipp dar Kate sjong den live, hon sa den handlade om "to be in love with someone who doesn't really exist after all, you think they are one person and they turn out to be someone totally different - I'm still in love with who I wish you were)". Ja du.. DET ska vi inte kommentera.

~*~

I've seen your act
And I know all the facts
I'm still in love with who I wish you were

It ain't hard to see
Who you are underneath
I'm still in love with who I wish you were
I wish you were here

~*~


 
( Kate Voegele - Wish you were )
Full text:  http://www.seeklyrics.com/lyrics/Kate-Voegele/Wish-You-Were.html

Kommentarer
Postat av: shomi

kunde inte hjalpa att lasa det kursiva faaan (A)...:D...haha..men iad..."still in love in who i wish u were" ....ja vet inte alls va du syftar pa sal.!!!!:P

2008-02-27 @ 19:15:52
Postat av: Mamma

Chad, naturligtvis!!!

2008-02-28 @ 05:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0