Maria is back :)

Jupps, finally :) Ar i Groton nu. Tanker inte skriva lange, ska bara lagga upp bilder pa mina nya skor som jag rakade kopa 0=) Har velat ha ett par roliga skor och nu hitta ja ett par i min storlek som jag kollat pa ett tag och sen var det sa att om man kopte ett par skor fick man nasta par for halva priset och da hitta Maria nya svarta at mig (for mina ar helt utslitna) sa det slutade med att jag spenderade $38 pa skor ^^ Inte sa farligt faktiskt.
Innan dess var vi pa Uno's och kaka frukost/lunch och Maria berattade om hela Costa Rica resan ^^
Ikvall blire OTH och film, allmant slappt ^^

Just det ja, jag kopte antiinflammatorisk kram igar for mitt kna, tankte se om det hjalper nagot. An sa lange tycker jag inte att det gor det, kanske t o m gjorde det varre, vettefan. Javla skit kna.

image108

image109

Kommentarer
Postat av: Nina

De ä så himla söta :P

2008-02-24 @ 21:43:37
Postat av: Skrika

tack :) Paminner mig om dig :)

2008-02-26 @ 14:48:34
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: Chalmeristen

RIKTIGT TUFFA SKOR synd att dom typ e 3 cm långa bara:D, ne men dom va nice! grattis!:)

2008-02-27 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0