Weekend

Antligen helg.. snart iaf. Dock maste jag saga att det borjar riktigt illa, spc for Maria. Det var meningen att hon skulle vara barnvakt ikvall, hon trodde till 21 ungefar. Imorse visade det sig att det lar bli hela kvallen. Dar rok planerna pa att hon skulle mota upp mig i Lowell senare. Inte nog med det, av nagon skitanledning (is-regn-storm) har hennes ungar inte skola idag. Det betyder att hon missar college. Det betyder aven att hon kommer jobba i princip 16 h idag. Man far inte lov att jobba mer an 10 pa en dag. Maste ju saga att hennes hostparents inte ar mina favoriter just nu pga det. Sa det suger lite.

Jag skall dock in till Lowell ikvall. Ska med Alex och Patrick till ngn show, trumskit tror jag.. Lar la inte vara allt for bra eftersom det var Alex som hittade den, men det kan bli kul iaf.

Forresten har jag kopt nya jeans, som passar ^^ Fan va synd om mig. Vi var namligen pa Marshalls i forrgar och sjalvklart finns det alltid ngt att kopa, Maria var varst. Jag letade efter jeans som sagt, men fick aven med mig en troja hem som jag aldrig ens hade tagit med mig in till provrummet i vanliga fall. Dock var det sa att Maria tog med den in for att testa, och hon gillade den inte, den var nog lite for gangsta for henne sa da testa ja den istallet och tanka sig, jag gillade den faktiskt ^^ Haha. Sa jag spenderade $40 pa Marshalls den kvallen.

Igar vart det meningen att jag skulle ha streetfunkdanceskit. Mitt kna gjorde ont och jag blev lite sen sa jag gick inte, dock korde jag hela vagen till cambridge, parkerade och gick till stallet. riktigt illa, sloseri med bensin. men men ;)

En gammal goding som jag hade glomt bort:



( Solid Harmonie - I want you to want me )

Kommentarer
Postat av: grandma

En kommentr jag skrev kanske du missar för jag skrev den nog på en blogg du skrivit för 3-4 dagar sedan. Dock skriver jag detta nu direkt när jag läst &
lyssnat.
Big hugs from me.

2008-02-01 @ 16:04:37
Postat av: Anonym

saknar dej väldigt min säl...!!!

2008-02-01 @ 20:56:06
Postat av: Mamma

Hej vännen!
Det er nog bra att dansa streetdance men se till att du har rätt skor!!! Annars... Kul för dig att shoppa! Själv anser jag alla kläder vara för små!!! Det blir ju billigt... men väldigt tråkigt! Jölle får redan på om han ska bli pappa på onsdag kväll. Vet inte om han gillar tanken... men har får ju 6000kr för att ha "fun".
Älskar dej!
Kram mamma

2008-02-02 @ 16:40:57
Postat av: Skrika

Kramar till dig med mormor!
Saknar dig ocksa shamu :P
haha, mina klader e ju med sma :P Men det ar ju charmigt har jag hort... eller?

2008-02-03 @ 07:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0