What goes around comes around

Strax innan jag akte hit traffade jag en gammal kompis ute pa stan. Vi hade inte setts pa lange och sjalvklart borjade vi checka av vad som hant den andre. Det visade sig att hans flickvan sedan LANGE hade dumpat honom pa ett ganska fult satt. Eller kanske rattare sagt, utan ett riktigt vettig forklaring eller oppenhet for att prata alls. Jag blev himla chockad, for de hade aldrig verkat ha nagra problem och jag tyckte jattebra om flickvannen, sa det var helt ovantat. Javligt synd for honom, men han gick vidare och tror han har det bra nu. Dock fick jag veta att hon, exet nu da, snabbt traffade en annan kille som hon verkade vara skitlycklig med. Kan val inte saga att jag inte tycker det ar bra, ja menar, folk fortjanar att vara lyckliga, men klart jag tyckte det gick fort. Men men, det hor inte hit. Hon verkade vara jatteglad iaf. Fram tills nu. Nu har hon blivit dumpad, pa ett annu varre satt. Det fick mig att fundera. Det kanske ar sa d funkar? 

Kommentarer
Postat av: Mamma

hehe... Sån't e livet ... med Anne-Lie Rydé hittar du sæker på Youtube... ska snart læra mig skicka musiklænkar :D.
Kramar

2008-02-21 @ 05:48:54
Postat av: syster

Mycket möjligt. Ungefär som Pay it forward, filmen du vet... goes both ways, so to speak. Men det är nog inte alltid man kan se tydliga "kopplingar"... kram-kram!

2008-02-21 @ 12:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0