20 days of torture - starting soon

Jepp, i tjugo dagar ska jag plaga mig sjalv for att se om jag kan komma en bit pa vagen till mitt ursprungliga jag (garna mindre for den delen, men vi far ha realistiska mal forst). Jag planerar att fa bort mina hemska extra kilo som jag samlade pa mig sista manaden hemma, och under tiden har. Det ar hemskt, jag lovar. Sa idag hittade jag aptitreducerande piller pa internet (det var reklam pa tv) sa dom kopte jag :D (och jag orkar inte lyssna pa er om ni ska sitta och saga "erika, det ar inte bra .. bla bla bla" - bespara er, jag tanker inte lyssna.
Sa jag ska se om det hjalper. Ska aven halla schema for mina minuter pa lopbandet i kallaren, samt fa bort sockret helt fran matsedeln, garna fettet ocksa. Jag menar, om jag gor det tjugo dagar, och ser att det hjalper, da kanske jag fortsatter sen :P


Jag och Maria har bestamt oss for vad vi vill anvanda varan semster till - eastcoast trip! Vi vill bila (men kanske maste bussa) ner langst ostkusten har, for att till slut hamna i Wilmington. Kan nog bli riktigt nice. 10 dagar tankte vi agna at bilandet, det kan bli RIKTIGT roligt!

Sa... sa fort mina piller anlander borjar mina 20 dagar, kommer bli intressant. Jag e inte bra pa de har med sjalvdiciplin :P


Nar jag sitter vid datorn lyssnar jag pa musik genom youtube. Borjade lyssna pa vara gamla arabiska latar... Saknar er dar hemma ju! De e ju varan sommarmusik och allt... saknar gymnasiet lite.. vi hade kul.. vissa perioder :D
Iaf... de dar med att vi aldrig fattade texterna... hittade med engelsk oversattning.. enjoy :)


( Nancy Ajram - Yay Sehr Eiono )

Kommentarer
Postat av: syster

Varför skulle vi kommentera det - eller menar Du att det på något sätt inte skulle vara bra för dig? ;-) kram på dig o berätta hur det gick med skridskoturen

2008-01-20 @ 19:49:37
Postat av: shomi

fan va kul att bila runt sa...ja tar forsta basta flyg o hanger med er!!:d fan din nerd...saknar gymnasiet med...trodde aldrig ja skulle seja d ..men till o me dom extremt daliga stunderna..haha..en kontrollant gick pa bussen ida..o ja hade ju "abonament"..sa d va ingen fara ..men ja kom iag nar dom tog oss..o vi spela dumma...hahaha!!...onskar du hade kunnat teleportera dej hit pa min fodelsedag..shit sal...te sommaren kan vi ga te lipz pa lordagar...jippiiii!!!:d...snacka me dodgeball om dej i fredas...o han snacka om att han gilla dej som person(for han sa att d va for stor aldersskillnad..haha..va ska han annars seja.(du dissa sonder hans liv)..iaf..att du va sa soot o bla...kanns som att allt va i ett annat liv:s..iaf..ha d gott..o dont turn schizo som vissa andra !!:dkraaaam

2008-01-20 @ 19:59:49
Postat av: grandma

Anden är villig, men köttet är svagt. Får se vem som vinner? Lycka till! Men du, det kanske inte är bra. (kunde inte låta bli)
Kramar. Saknar dig också.

2008-01-21 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0