Antagningsbesked II

Det kom idag. Skulle komma 10-11, men jag har allt haft koll, for det har gjort mig nervos den senaste veckan. Kan saga att i Umea, dar jag lag bast till som 146, rassla jag ned till 110, sa det var ingen fara. I lund rassla jag desto mer, och landade pa en 129e plats. Men som sagt, det ar lugnt. Kom inte in. Sa jag e kvar har till augusti iaf. Borjar val tvivla pa att jag ens skall komma in da, undrar va jag ska gora da. Extenda?

Har grova problem med att hitta en collage kurs jag vill ta, och det ar riktigt brattom. Far la se vad jag gor :P

Jag har aven snurrat in mig i en javla dateharva... Vet inte riktigt  hur det hande :S Fan.. va pinsamt!

dag borjat OTH s5 :D  Maria kommer hit. Det blir lite smartfood till det (dom dara popcornen som e sa goa), ja menar, det e ju OTH! Plus jag var faktiskt ute med Michael pa promenad i 40 min forut, han i sulky. Det var duktigt.

Nedan ar en av latarna fran albumet ja har i bilen nu (och nej, det ar inte Fairytale gone bad, lyssna 5 sek till).

Peace ;)




 

(Sunrise Avenue - Forever yours )

Kommentarer
Postat av: grandma

Jänkarna har inte likadan moral som vi har i Sverige. Tänk på det de du! Kram

2008-01-08 @ 19:07:26
Postat av: shomi

såå..du har börjat dejta azzå....:d..träffat nån hottie än???:d

2008-01-08 @ 19:15:20
Postat av: syster

Nu börjar det bli intressant - berätta mer om härvan! :) Kram!

2008-01-09 @ 08:38:46
Postat av: Mamma

Alla andra intresserar sig för dejter o dyl... vilka kurser har du att välja på?
Längtar!!!

2008-01-10 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0