Assa det ar inte SA daligt :P

Alla verkar tro att jag ar megaolycklig har och att allt e bajs. Sa ar det inte, mina ungar var bara lite jobbiga forra veckan och formedlingen har borta ar inte till sa mycket hjalp.

Som sagt, for att fa ihop mina credits ska jag nu forst i var ta en kurs, kallad journey through north america, dar man tre lordagar i rad gor ngt skit i ett klassrum, och sen en helg aker till niagara fallen, kanadensiska sidan. For det far man tre credits. Hittar jag inget kul efter det lar det bli en liknande i  host, men da aker jag nog till Washington DC istallet. Det funkar. Maria och Sanja ska ocksa kora pa niagarafallen, sa vi kommer nog ha roligt :)

Idag borjar sanglektionerna, dock blev det lite forskjutet idag, till 7.30, sa jag kommer fa skynda mig hem sa jag hinner till OTH :P Pa torsdag blir det street funk dance :S Fan va sjuk ja e :D

Jag haller pa att satta ihop min ansokan till deltagande i OTH, fyra dagar i Wilmington, NC, traffa staff'et, kanske en liten roll, samt ta med en kompis. Jag menar, det ar ju som gjort for mig :P


Nar Andreas Johnson slappte "Glorious" hatade jag laten, det var nagot utav det varsta jag hort och det var en av mina stora hatlatar lange. Sen kom forsta sasongen av Idol, och Daniel gjorde en version utav samma lat, som inte kan beskrivas som annat an himmelsk. Sedan dess alskar jag den laten. Det ar lite samma sak med denna, jag hatar den med ursprungsartisten, men denna versionen ar RIKTIGT bra.

Pöss
 

( Meja - Calleth you, cometh I )

Kommentarer
Postat av: grandma

Man SKA se Niagara Falls från den Canadensiska sidan. Det är fantastiskt. Jag har varit där. Man kan åka båt in i fallet. Vi hann inte det, men det verkade kul.
Ha de bra. Kram

2008-01-15 @ 21:39:58
Postat av: Mamma

... and maybe someone fall for you??? ;P
Kram

2008-01-16 @ 09:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0