Dags att rapportera

Ja... Det intressantaste som hant sedan senaste update var val min danskursgrejs i torsdags. Ehm... jag var duktigt tycket jag for att vara den frosta danslektionen i mitt liv, men jamfort med dom andra var jag samst i stan. Eller aa, jag och ett par till, men anda. Men det var roligt, man kan inte vara bast pa allt :P Jag menar, jag har ju for fan aldrig tagit en proffisionell danslektion i mitt liv (no offence Shamu, men du raknas inte, du tog inte betalt :P)
Men det var kul, far se om jag improvar nagot :P

Igar hade vi clustermeeting. Vi kom igang riktigt sent sa jag, Maria och Sanja stannade inte hela for vi skulle pa bio. Tror inte det var sa populart men det var inte vart fel att the retards i varat cluster va 40 min sena. Men men. Vi sag iaf 27 dresses, den var rolig :P Rekomenderas.

Idag ska jag och Maria gora pannkakor tror jag, blir nog lite One Tree Hill med. Jag maste jobba pa min film med, komma pa vad vi ska gora med den :P Chad, I miss u ;)

Pa lordag planerar jag att bli blond igen. Tyler ar overlycklig, men inte Nicole, haha. Hade velat gora extension men det kostar typ $500 sa nej, inte det inte. :P Men blond ska ja bli iaf, med morkt under.

Vad mer har jag att saga, inte mycket alls faktiskt... Mina nya skiva kom, med Group 1 Crew, fanns nagra riktigt bra latar. Sa jag aker runt med nigga yo dunk i min bil, ascoolt.

Dagens lat? Ja... hittade henne pa youtube, hennes anvandarnamn ar oliviathai, och jag rekomenderar att du soker pa henne, for hon ar riktigt duktig. Anledningen till att jag la upp just den har laten ar att jag aldrig hade hort den innan jag kom hit men horde den runt jul och gillade den riktigt mkt... sa... enjoy ;)

Hade egentligen velat lagga upp Prince's version av (What if God was) One of us, men den finns  inte. Horde dne i torsdags, den var RIKTIGT bra.

Kramar till er alla.. jag saknar er ;)



Kommentarer
Postat av: syster

Du är också saknad! Kram-kram

2008-01-20 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0