Happy New Year / Feber

Sa da var det 2008. Kan inte pasta att jag kanner nagon storre skillnad, men men :P

Som sagt, jag och Maria var inne i Boston och det var nice. Forsta timmen var jag dock mest forbannad pa alla korkade amerikanare (las kineser) som inte fattar engelska och som gor acklig mat eller inte haller oppet. Puckon.

Roligast under kvallen var nog ett poetry slam som vi lyssnade pa. Klart man inte fick ut mesta mojliga av det, eftersom engelskan inte e 100%ig, men det var bra anda :) Vi lar nog leta upp nagot sant igen.

Vi tillbringade aven lite tid pa starbucks dar jag lyckades branna sonder hela min mun pa deras cp-varma te.

Sen lyckades vi till och med hitta lite sallskap, da vi stod och lyssnade pa ett band som jag inte var alltfor fortjust i. Dave och Bryan fran New York (staten). Dom var roliga. Vi sag fyrverkerierna med dom, och tack gud vi akte forsta subwayen med dom. Kan saga att det var lille packat.

Nar vi kom hem till Maria joinade vi Niels & Dorothys party :P Haha! Vin och baileys ;) Kan saga att det kandes valdigt konstigt att inte skala i alkohol kl 12.. :S Men vad ska man gora.

Igar var det valdigt mysko dock, for jag hade feber. Jag har ALDRIG feber! Sa nar vi vakna runt 10.30 var jag helt fucked up. Hade feber. Tog nagra timmar innan jag vakna till liv, men det blev battre. Dock var jag sjuk. Somna vid nio igar kvall :S Men men.. idag e ja lite fucked up, men det funkar :P

Dagens musik? En gammal goding :P haha! Texten ar faktiskt bra :)


( A*Teens - A perfect match )

Kommentarer
Postat av: mormor

Happy New Year! Du kan vara allergis mot något, det kan ge feber ibland. För övrigt - simma lungt! Kram

2008-01-02 @ 18:24:38
Postat av: Nina

Happy New Year Gummsan

2008-01-03 @ 01:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0