How the fuck did Heath Ledger die?

ja... han dog ju haromdagen bara sa helt utan forvarning. Maste ju erkanna att det kandes lite trakigt, ja menar han har gjort himla manga bra film, trots att pressen verkar tro att hans genombrott var Brokeback Mountain :S :P Men men, tack gud att det inte var Chad ;)

Senaste dagarnas handelser? 
- Skridskoakning
- Ny sanglektion, den gick bra.
- Nytt avsnitt av OTH, jag vill ha mer!  
- Starbucks besok med girlsen, alltid trevligt.
- Planerat meeting med Alex & Pat pa fredag i Lowell, kan bli roligt.
- Atit for mkt, sprungit for lite. Livet e allt bra illa :P

Fan, sag bilder fran Spanien pa facebook idag, dara din javel. Maste dock erkanna att fan, ja va inte sa javla tjock anda. Ja menar, ja va inte smal, men de va inte sa illa. Synd bara att det inte holl i sig :P Det skall dock forandras, med piller, motion och inte allt for mkt socker. Haha! Jag har samst sjalvdiciplin i varlden. Kan du forsta att nar jag var 15 (samma langd som nu) vagde jag 48 kg, och jag tyckte det var tjockt, jag hade fan dott for den vikten nu :D Javla skitliv! :D

Jag har namnsdag idag btw, som om folk bryr sig langre? Det var iaf lite roligt nar man va liten :P

Jag och Maria gjorde indisk* mat idag, Michael tyckte om det. Han ar sa internationell :P Dock inser jag nu nar jag kollar pa bilden att det ser ut som acklig grot :S Men det var jattegott :P

*Indisk - Inneholl curry och ananas.
 


Sista bilden e fran forsta helgen i gbg, den riktigt lyckade utan tjafs och skit :) Dock vart jag forbannad den helgen minns jag, folk hade lagt idiotkommentarer. HAHA

Well.. nu har jag ingen dans idag heller, utan den e flyttad till sondag. Undrar vad fan jag ska gora idag, eftersom jag inte vill spendera bensin, Sugigt :P


Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Erika!
Vet inte om jag skriver på rätt ställe, därför kort.
Kram
moster

2008-01-25 @ 09:11:31
Postat av: Skrika

Det ar absolut ratt stalle, hej :)

2008-01-25 @ 14:30:54
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: grandma

Ska jag skicka en svensk ordbok till dig. Du verkar ha glömt svenskans vackra ord. Vi har t.ex. "fy sjutton" "attans" om man inte tycker om saker och ting.
Kram

2008-01-25 @ 19:25:45
Postat av: Mamma

Grattis på namnsdagen ælskling!

2008-01-26 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0