Well...

Jag visste precis hur dom behovde gora for att fa mitt har sa blondt som jag ville ha det, namligen anvanda sig av en hatta och dra ut manga och tjocka slingor uppe pa huvudet, sen dra ut tunnare och farre undertill. Dock bestamde dom sig for att dom skulle folieslinga det. Resultatet blev att jag nu ar ljusare, men fortfarande brun. Typ brun med lite blonda slingor i. Fargen ar valdigt fin, men det var ju inte sa jag tankte :P Jag kanske gor det blondare senare, fint e de iaf :) Kollade aven upp priser for att flata haret i sommar (bara halva huvet, softa ;) ) och det skulle bli $15-20 pa blaine, och hos en afrikansk kvinna (som var valigt trevligt) skulle det bli $35. Far se vad jag gor, det lar ju droja :P (och ja, ja vet, fargen syns inte sa bra)

Efter besoket pa blaine gick jag och Maria och at amerikansk lunch - hamburgare :D Skitgott var det faktiskt, och billigt.. :D Ja menar, kolla tjockleken pa burgaren. :S

Sen pa kvallen vart det collegeparty i Fitchburg :D Den fore detta barnvakten till Sanjas ungar laser darborta och hade bjudit in oss. Maste saga att det var riktigt roligt dar, trots att jag spenderade storsta delen av kvallen i en soffa med en kille, Thomas, spelandes Worms och drickandes vitt vin :D Skitkul! :D Han var kul med for han visste massa sa vi jamforde vara lander och jag hacka sonder pa usa, som vanligt. Jag och Maria akte aven ivag en svang och at subs ^^

Fredagkvall var ocksa rolig, fast da korde jag :P Vi akte in till Lowell till ett stalle, Mambo Grill, dar vi motte upp Pat och Alex. Senare anslot sig aven Markos :P Stallet var riktigt mysigt, men bandet som spelade var inte bra. Dock kunde dom iaf spela sina instrument till skillnad fran banden som Alex drog med oss till :P Sen efterat akte vi hem till Pat och dar drack alla utom jag ol :P Det var ju himla skojigt. Men det var en rolig kvall :)

Sa denna helgen var lyckad, forutom det faktum att jag inte blev blond, men det kan jag overleva :P Idag blire nog sa att vi aker hem till mig, lagar lite mat och kollar film eller ngt. Dock far jag nog vanta pa snon innan jag aker hem, eftersom jag ar i detta vackra skitland :D

Hoppas ni har de bra :) Haromdagen sa jag till Maria "Jag saknar kramar fran mina killkompisar!!" :( For jag sag val nagra eller ngt. Javla skithav :P

Erik... Lycka till imorn!! Det kommer bli roligt ;)


Kommentarer
Postat av: syster

SNYGGT blev det! :) Kram!

2008-01-27 @ 19:38:44
Postat av: Mamma

Va söt du är...!!!

2008-01-27 @ 19:41:57
Postat av: grandma

Jaha du, du lever livet.
(Annat) lagar du mat till barnen? Har du några sysslor som du ska sköta, mer än barnen?
Folk undrar?
Kram

2008-01-27 @ 21:06:57
Postat av: Nina

Va findu blev i håret gummsan..
Synd att vi gamla kamrater till dej inte skriver så mycket..

2008-01-31 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0