With you

Liten update.

Kan saga att fran att ha haft ambitioner om att lasa en anatomikurs pa collage har jag sjunkit till att antagligen forsoka fa ihop mina timmar (i alla fall halften) genom att ta en kickboxing kurs, en street funk dance kurs samt en songwriting from scratch kurs. Lite skillnad ha? :P Men det kan nog bli bra. Kurserna e pa 10 veckor, sa jag (mina hostparents :P) betalar $400 och jag kommer i battre form och kanske lyckas skriva en lat :D NICE!

Jag sprang i 30 minuter idag, 2 miles. Det ar ca 3,2 km. Det var duktigt. Dock tror jag inte lopbandet ar bra for mina fotter, for det gor ont :S

Mer an det.. det dar med dateharvan. Assa jag vet inte riktigt an. Har kanske lovat bort mig pa date imorn, utan att riktigt va me pa det sjalv. Vi far se :D Sen va de en annan som bortsag fran mitt desperata forsok att fa honom att be mig OCH MINA TJEJKOMPISAR att dra ut och istallet fraga om ja ville ut och kaka med honom. Va fan!

More than that? Mina ungar ar helvetesungar alltfor ofta. Michael har en jobbig period, vet inte om det beror pa att han far tander eller att han bara e en bebis. Jobbig som fan e han, agressiv.
Dom andra tva lyssnar allmant daligt. Vill du lana dom?

Saknar sve lite faktiskt.

~*~

Cuz if I got you
I don't need money
I don't need cars
You're my all

Cuz with every kiss
And every hug
You make me
Fall in love

~*~



( Chris Brown - With you )
(hade lagt in musikvideon om den inte va cp utan kod)

Kommentarer
Postat av: grandma

Ja du skriks, Grabben kanske har fått klart för sig nu att du är hans dagmamma nu. Så´nt händer med barn. Var bara gullig mot honom och håll med honom, och tyck att allt han tycker är dumt tycker du också är dumt, då behöver han inte försöka överglänsa dig. Säg istället "OK Va dutmt det/jag va (eller vad det nu är han protesterar emot) Det tar liksom udden av hans ilska, Lycka till.
Kram

2008-01-11 @ 03:06:18
Postat av: Carina

Haha de later som samma har forsoker me bara fa ihop mina timmar ska me ta kickboxning, pilates och japanska om inte kurserna e fulla hoppas inte de men far se

2008-01-11 @ 03:37:57
Postat av: Mamma

Hehehe... trägen vinner!
mamsen

2008-01-11 @ 06:03:47
Postat av: syster

kanske blir den bästa "kursen" för dig där borta just den som de som ger dig alldeles gratis, nämligen den i TÅLAMOD... ;-) good luck! kram-kram

2008-01-11 @ 09:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0