Dagens bravader

Ja.. idag har jag åstadkommit lite grand i alla fall. 45 minuter promenix på morgonen och sedan frukost. Körde singstar i någon timma samt slösade tid framför datorn. Framåt tre stack jag till Frölunda Torg för att köpa strumpor och kolla efter ett pussel till Michael. Slutade med att jag spenderade 350 kr. 100 kr strumpor, 100 kr för en svart top-grej-bla-bla-bla på H&M som kan vara bra att ha men som jag är lite osäker på, men kan få stanna i garderoben ändå samt 150 kr (REA) på softis byxör från herravdelningen på Stadium ^^ Shomi sa att den gamla Erika var på väg tillbaka, men vadå? Jag behöver svarta softisbyxor.. va ska man göra? :P Dock vart det en ganska stor storlek (för rean var urplockad) så det blir till att använda tofsar på vaderna, men det gör jag ju jämt ändå så det ska la inte vara några problem.

Efter detta har jag, finally, ätit middag (började faktikst bli lite lättsvimfärdig, var längesen jag åt så lite på en dag, blir inte så när man jobbar :P) och sedan kollat på "Masjävlar" och "Allsång på Skansen" med Marie och ätit jordgubbar. Det var trevligt.

Sitter nu och konstaterar att typ ingen är inne på MSN och eftersom jag inte vill kolla på "Morden i Midsommer" vet jag inte riktigt vad fan jag ska hitta på nu. Sova får jag vänta med en timma så ja... började faktiskt läsa The Da Vinci Code igår (enbart prologen dock) så den skulle jag ju kunna roa mig med, men ja vette fan :P

Imorgon blire iaf jobb, men innan det tänkte jag faktiskt ta och promenixa lite. På torsdag tänkte jag nog hinna med att gymma.. Sen blire ju då kanske Thn på kvällen (annars fredag fm) så då blire dåligt med sånt men promenix i Thn måste jag väl kunna åstadkomma iaf. Ska bara bestämma logi för fredagsnatten :P

Oscar från Sats (som jag nog inte nämnt ett skit men han försöker värva mig och gav mig därför ett gratis pass (som han nog ger till alla) som jag aldrig gick på) ringde idag igen och frågade varför jag inte kom på Combaten han bokade in mig på. Jag skyllde på att jag var sjuk, i verkligheten var jag nog vara jävligt slö den dagen. I vilket fall frågade han om jag ville komma på ett nytt pass så nu har jag nog bokat in mig på något jävla Body Pump-pass en 9 juli klockan 12 (är ledig) så dit ska jag väl kunna pallra mig. Tror med säkerhet jag kan ta med en kompis också, intresserad? :D

Well... inte mkt mer att dela med mig utav. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0