Fuckat knä (?) och massa stress

Den här dagen har nästan bara gått fel.. kom till jobbet och hade svinmkt att göra direkt, ngt som kändes som om det aldrig tog slut.. låg en timma före i huvet hela tiden så ja fucka min rast och all annan planering :D Det gick bra såklart, men det märktes jag var stressad.. Dessutom kände jag av mitt knä idag, kunde inte träna framsida lår och kände av knäet när jag cyklade hem.. orkar INTE med att det blir fuckat faktiskt.

E jävligt trött.. dock låter Danmark inte så jävla illa.. förutom danska och att det är dyrt.. sen är frågan vad man vill göra, åka till Danmark med jävligt tight om pengar men komma iväg med ett "vanligt" CSN-lån, eller åka till ett B-land där man visserligen får läsa på engelska och det är billigt att bo men där man får betala utbildningen så man slutar på ett CSN-lån på nära 1 miljon kronor?

Bra fråga

Göteborg låter ganska soft faktiskt.. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0