Jävla bussfanskap då

Ska ju till Thn imorn kväll... töntarna landar 22.15 så säg dom e i Thn 23.30 om dom har TUR (räknar med 00.00 egentligen). Jag tänkte ju ta tåg-bussen som går 22.05 o va framme 23.15 i stan och sen en buss till sylte, tiden hade varit bra då liksom - men NEJDÅ! För det GÅR inga satansjävlabusshelveten från stan så sent.. så då får jag ta en jävla bajs 600 kl 21.35 och vara framme 22.50... för det första suger det för jag vill inte åka sån buss, för det andra undrar jag vad fan jag ska göra i sylte så länge? O nej, för jag kan ju fan inte ta tåget till Thn för jag tänker FAN INTE GÅ till sylte. Jävla skitstad vi bor i. Vagnarna går hela tiden i gbg.. skit Thn. Så ja... ^^

Jobbade nästan 12 h. Var inte alls så brutalt som det lät faktiskt.. imorn blire en del också. Ska signa up mig på SATS med, jävla skit då ^^ Jobbar söndag sen med = pengar ^^

Nightie nightie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0