Jävla oflyt

Jag har 150kr att utnyttja på Body Shop, och jag visste precis vad jag ville att dom skulle gå till - en stor burk Almond Body Butter. Gissa vad jag fick veta idag. Att den GÅTT UT! Hur fan kan man ta bort mandel, det måste ju vara det mest klassiska? Men nej nej.. här sparar vi hellre äcklig jordgubb eller typ konstiga blomdofter.. Fan. Dessutom fick jag höra att den nyss fanns på Rean (eftersom den går ut) men ja, den gick ju snabbt. Skitliv säger jag bara. Så ja... det får nog bli någon annan nöt, men surt kommer det vara. Dock slår ju inget när jag köpte Peach Body Butter för $4 i USA - DET var Rea :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Köp Shea istället, den är bäst! (Och godast!) :)

2008-07-16 @ 00:25:47
URL: http://hyunmee.se
Postat av: syster

håller med om shea, men då tycker väl Erika att den bara är för 40-åringar... ;-)

2008-07-16 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0