Shamuli n the tjockisar ^^

Sååååå. Då var dom hemma ^^ Har saknat dom faktiskt :) Ringde dom så fort dom gick av planet, tjockisar dom e :D Hundra år tog det för dom o ta sig te Thn med, men vad ska man göra. Blev inte så stort probs för mig o ta mig från stationen förresten, fick skjuts av Divi. Vänligt. Hade me mig mat te Shamu o det var inte helt lätt. Fan ja va ju tvungen o köpa det på morgonen så det fick inte vara kylvaror.. men skinkost funkade bra som pålägg och pastasås (som inte var enbart pastasås utan även pasta i av ngn konstig anledning)  till mat så det vart bra. Erik o Malek drog hem en stund men kom tillbaka med Kim en stund senare. Dom gick inte hem förrns 5.00 sen :P Så.. inte mkt sömn inatt... sen idag åkte ja o Shamu o hjälpte mamma o flytta och det gick la rätt bra det med.. handlade mat te shomi med - världens student-shopping: Färdigmat och billys pizza typ :D Nudlar också faktiskt, men dom fick jag förklara för Shamu hur man tillagar... hon e bra hon. Vart tvungen o åka hem vid åtta dock.. jobbar imorn.. synd d e så långt från Gbg till Thn.. men vad ska man göra? :/

Har fått hit min säng idag, fan vad glad jag är :) Slipper sova i en tältsäng :D :D

Fick jättefina linnen från Rumänien förresten :) Tack :) och Fanta Citron! <3 Fast en sprack i Eriks väska.. halva läckte ut.. hoppas det var värt det för jag blev skitglad :)

Har kommit på att det enda jag brukar skriva om är exakt vad jag gör på dagarna - hur kul är det att läsa egentligen? Inte särskilt tror jag... borde skriva mer men ja.. det blir inte så. Kanske en annan dag.

Förresten.. jag blir smalare :)

Hörde en låt idag jag inte hört på hundra år... har den väl bland all min musik ja har nedbränd på skivor.. Den är fin, även om hon är 13 lr va d nu e.

~*~
Just pretend that you no longer love him
When you miss someone the most
It can get only get better
~*~


(Amy Diamond - It can only get better)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Asså... jag dycker det är kul att läsa om din vardag! Men... jag förstår inte allt. Ord som skit, faan, jävla... lärde mig inte dem i skolan. Men resten fattar jag.

Kram

2008-07-30 @ 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0