SJ kan ta och suga någonting riktigt stort

Ja... mina planer var så bra, skulle ta ersättningsbussen 20.55 och vara hemma i Frölunda 22.45. Lite sent, men fortfarande helt okej. Vad händer? Jo bussfanskapshelvetet KOMMER INTE. Den är inte försenad, utan den kom inte alls. Det var många vackra ord som lämnade min mun där på resecentrum ^^ Nästa buss gick 21.30 och jag var hemma i Frölunda 23.25. Inte lika kul... Så.. imorn ska jag skriva något vackret brev om hur inkompetenta SJ är och att jag vill få igen mina förlorade 40 minuter, på något sätt.

Annars så var väl Trollhättan riktigt trevligt. Har ju Maleks f-kort nu. Man skulle ha ett sånt oftare, det hade varit nice. Thn är ju rätt mysigt ändå. Men lördag så ^^

Ehm... min lägenhet blir ledig 1 november, vill du hyra? :P Får se vad som görs med det där men då var en sak klar iaf. Om man kunde fixa sommarstugan lika snabbt vore ju livet superhärligt :D

GU till våren då? det blir ju skitbra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0