Thn kanske?

Har ju Maleks f-kort nu sen dom åkte, så måste försöka utnyttja det lite... Är ledig på Tisdag och funderade på att åka till Thn, men eftersom jag ska med min syster + Agneta och se bio på tisdag vid halv sex så hade det blivit jävligt bökigt.. så gud vet vad jag gör av den lediga dagen. Hur som helst så kanske jag nu tar och åker till Thn på onsdag istället, för då jobbar jag till typ 12-13 och då kan jag va i Thn vid halv fyra och börja lalla runt lite.. typ prata med hyresgästen i lägenheten.. INTE träffa Malek och Erik för NEJ NEJ, dom e ju i Rumänien :D Jävla töntar.. men fan, smart plan.

Planen är även att försöka få en klipptid här i Frölunda tills på tisdag (inte stor chans kanske) men jag är i stort behov av att klippa håret.. annars kanske jag lyckas få en i Thn på onsdag? Vem vet..

Jobba sen några dagar och på lördag ska jag skynda mig iväg till Thn för att försöka få ut NÅGOT av Fallens iaf.. missade ju förra året. Dock lär det bli lugnt, men vi ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0