Tidsfördriv innan läggdags - ska sova snart.

Lista 1

ALLMÄNT...

Namn: Erika
Piercingar: Nej, inte längre :/
Tatueringar: Nej
Längd: 158 cm, nästan
Skostorlek: 36½
Hårfärg: Egentligen mörkblond, fast nu e det hundra färger i det, mest blondt.
Är du kär i någon: Det beror på vilken dag du frågar :D
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nae, det funkar rätt bra som det är nu ^^
Tänker du på självmord: Vems?
Tycker andra att du är attraktiv: Asså, vad jag vet anses det vara sexigt att vara tjock i Afrika :D
Vilket shampoo använder du: Det varierar, H&S oftast.
Vilken parfym använder du: Just nu Hugo Boss Deep Red
Vad är du rädd för: Småkryp.. bränder..
Gillar du att tvätta: Det finns ju tråkigare saker
Gillar du Berg-och-Dalbana: Sisådär


SENASTE...

Film du hyrde: Asså jag lånar ju gratis från biblan :D Men senaste jag HYRDE var nog i USA, säkert ngn skitfilm. Senaste hyrda film jag såg var "Arn".
Film du köpte: OTH s4 kanske?
Låten du lyssnade på: Just nu är det "One Way or Another" med Kate Voegele
Låten du hade på hjärnan: Imorse vart det "Jenny let me love you"
Låten du laddade ner: Det var hundra år sedan, har inte laddat ner sen jag åkte till Usa så gud vet.
Personen du ringde: Shomi eller Malek. Minns inte vems telefon det var :P
TV program du tittade på: Allsången
Personen du tänkte på: Ja ru

FAVORIT...
Mat: Asså jag hade lätt kunnat leva på räksallad och avocado.. eller färsk pasta med svamp i.
Låt: Det går inte att säga EN.
Sak att göra: Sjunga? 0=)
Sport: Öhm... ja asså det var ju det där..
Dryck: Fanta Citron? :D Nae.. herrljunga cider kanske :D
Kläder: Softish :D Nae men det beror på när. Jeans funkar alltid.
Film: Vet ej, det var ju Fucking Åmål i många år, nu vet jag inte.
Bil: Explorern i USA kanske? :P

ANTAL...
Gånger du varit kär: vet inte, allt e ju relativt.
Gånger ditt hjärta brustit: Har nog aldrig fuckats helt utan snabb reparation.
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet ju inte vad dom kände, men det vart nog ngt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Öhm.. inte många.
Ärr du har på kroppen: Haha! :D Efter att ha börjat i Åkeredshallen har dom ökat. Finns en del.

SENASTE...
Bok du läste: Senaste jag avslutade var "The other Boleyn Girl".
Personen du fick mail av: Någon på ett danskt universitet.
Personen du fick brev av: Stephan
Personen du fick sms av: Malek eller Shomi.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HAHA! Öhm... 1 år sen?


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Gått till jobbet, jobbat, pratat i telefon med Shamu och Malek, gått hem, inhandlat vissa saker, kollat allsången, mejlat Maria.. osv
Var det kul: Jag skratta en del på jobbet :P
Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar, snittar nog halv åtta-åtta.
Gillar du att slåss: Det beror väl på humöret ^^
Vad ska du göra ikväll: Sova.

Är du seriös: Ehm... inte allt för ofta. Dessvärre tror ja :P Jag har mina stunder.
Vad är du allergisk mot: Nickel, och Bög-Ernst.
Var har du ont: Knäna? :D Huvet? Just nu i mitt finger som jag fucka igår på jobbet. Fötterna med förresten..
Använder du hårspray: Inte ofta
Kan du stå på händer: Mot vägg ja
Favorit serie: OTH 0=)


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Beror la på när, men överlag salt.
Gillar du ketchup: Ibland
Är du glad nu: Tillräckligt
Var du glad igår: Öh.. vet inte
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Shamu :D Nae men allvarligt talat, glad musik ^^
Stockholm är: Stort och långt härifrån
Göteborg är: var jag bor just nu, mycket trevligt stad.
Kan du sjunga: Beror väl på vem du frågar, men det kan vara rent ganska ofta.
Mer värt än guld: Lycka (men den kom jag inte på själv, stod redan från personen jag snodde denna grejs ifrån, men i lycka ryms ju allt ju)
Spaghetti eller makaroner: Pasta som pasta
Ett land jag helst vill besöka: Jag har massa! USA igen, Canada, igen. Brasilien, Indien, Kina, ngt Mellanöster-land, Ryssland, Island, typ Kenya... Italien!
Ska bli skoj: Att dra till Liseberg snart med mupparna
Ska inte bli skoj: Att försöka komma fram till vad jag ska göra med alla skolor och skit
Sparar till: Mitt liv?
Väntar på: Att bli antagen?
Pålägg som gäller: Lätt mjukost (3%)
Dagens dryck: C-vitamin brus.

Lista 2

1. Hur gammal är du om fem år?
25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Typ.. Angelica på jobbet?
3. Hur lång är du?
158 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Tjenare Kungen
5. Vem ringde du senast?
Shomi eller Malek
6. Vem ringde dig senast?
DET var nog faktiskt Shomi
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Det kan jag inte återge här tyvärr du.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS <3
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom var aldrig gifta
10. När såg du senast din mamma?
I lördags
11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna
12. När vaknade du i dag?
07.15
13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj.. finns många. "Julen är här" eller "När det lider mot jul" tror jag. Iaf svenska, "Fairytale of New York" är fin med.
14. Vilken är din favoritplats?
Vet ej
15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet inte det heller just nu.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
VAR jag är vet jag inte, förhoppningsvis i Thn eller Gbg, med jobb och hus och bil och barn och man och hela faderullan.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att det skulle börja brinna.. eller apan i djungelboken kanske :P
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Inslaget i Allsången "Om jag var homo"
19. Hur stor är din säng?
120 cm bred
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på hur varmt det är
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Just nu 2
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett landskap. eller två kanske, vet inte riktigt vart jag e nu .. och seb en stat då :P
24. Vilka städer har du bott i?
Vbg, Thn, Carlisle och Gbg.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror la på
26. Är du social?
Beror på humöret men överlag, ja.
27. Vilken är din favoritglass?
Jaru... vet inte. Inte ngt med lakrits, jordgubb eller kola iaf.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Det finns mkt :D
29. Tycker du om kinamat?
Ja, en del
30. Tycker du om kaffe?
Nej
31. Vad dricker du till frukost?
Blir det ngt blir det juice
32. Sover du på någon särskild sida?
Nae
33. Kan du spela poker?
Ja
34. Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska?
Beror på vad vi pratar om, men nae?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej inte personligen, men vet en som är nära vän till en vän till mig ^^
37. Vill du ha barn?
Ja
38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Det varierar nog.. i USA vart det mkt skor och kläder 0=)
42. Äger du dyrbara smycken?
Inte många
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
OTH
44. Kan du rulla med tungan?
Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Finns några olika förslag där :D Men personer i kombination blir roligast
46. Sover du med gosedjur?
Inte numer
47. Vad har du för ringsignal?
Flodhästsången
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jajemän, massa lådor på vinden i Thn.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En M&M-figur, eller lådan med mina quarters.
50. Flirtar du mycket?
Haha - NEJ! :D
51. Kan du byta olja på bilen?
Det skulle jag tro.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste?
The Other Boleyn Girl
54. Läser du dagstidningen?
Nae, kvällstidningen på internet
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Öh.. nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Säkert RIX FM eller ngt
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vad jag skulle fylla på för cigaretter på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast?
På Nicoles First Confession eller vad fan det heter, tror jag.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Peo tror jag.. fanns några faktiskt.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Två dagar kanske?
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hum.. min syster när jag fyllde 20 kanske?

Lista 3


Har du pojkvän/flickvän?
Nej
Är du kär? Som sagt, allt beror på dagen.. och om jag sett Chad ^^
Hur tidigt stiger du upp? Beror på
Vem/vilka vet mest om dig? Mycket bra fråga
Gillar du att slåss? Beror väl på humöret, och på vad.

Vad ska du göra ikväll? Nu ska jag sova, har töntat mig klart.

När var du senast full? FULL? Kanske någon gång i USA.
Har du utländska föräldrar?  Nae
Var har du ont?  Frågan besvarades tidigare
Är du bra på att måla? Nej, jag suger ordentligen på det.
Vem kramade du senast? Oj.. Shomi eller Malek
Vad längtar du till? Mitt liv?
Vad heter dina husdjur?  Mercan? Mysan? Tusse?
Har du körkort? Ja

Favoritgodis? Äter inte mycket godis, men choklad isf.
Morgon- eller nattmänniska? Morgon egentligen tror jag.
Sparare eller slösare? Asså det beror på.

Har du några homosexuella vänner? Inte vad JAG vet.

Bio eller promenad? Beror på med vem och varför, men promenader har jag erfarenhet av att dom kan vara himla bra.
Är du kittlig? Jo tack

Rädd för insekter? Mjo lite lätt, eller iaf tills jag tittat på dom en stund och vant mig.
Anser du att du är stark? Öh... nae? :D Men allt är relativt


Okej.. ja vet, jag e skit nerdig, men jag fick ryck ^^ Gonatt


Kommentarer
Postat av: Mamma

hmm... vilken lista!!! Du kan få ha en liten bit av Rossi me!!! Men husdjur blir han väl inte förrän ni har sovit ihop, så jag hoppas du kommer och hälsar på framöver :D!!!



Krm

2008-07-30 @ 09:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0