.....

Köpte ju Winnerbäcks samlingsalbum för att förbereda för impulskonserten, dock har jag försummat hans nya album, men jag får ordna det. Hur som helst, har hittat en himla massa bra låtar faktiskt. Dagens är dock inte ifrån samlingsalbumet utan från det nya, har hört den förr men Shomi skickade den idag så då lyssnade jag igen och den är faktiskt riktigt bra. Dock får man ju en viss sinnesstämning, det är sån här musik jag skulle kunna lyssna på samtidigt som jag skapar ett 100 meter långt inlägg med massa konstiga saker från mitt huvud. Jag ska dock inte göra det för just nu är det massa saker i mitt huvud som vissa personer inte ska ha en aning om. Så är det :P HUR SOM HELST ( :D ) så är det ju Miss Li som sjunger med Winnerbäck här och henne tyckte jag inte om först, när jag såg musikvideon till "Oh Boy!". Jag gillade inte hennes röst och stil, men efter att ha sett henne uppträda på Allsäng på Skansen ändrade jag uppfattning. Hon är faktiskt riktigt härlig och låten ( Oh Boy ) är faktiskt riktigt bra. "Oh boy, you make me feel like no boy, can make me feel like you" - de e ju skitsött. Så nu gillar jag henne och tycker faktiskt det ska bli kul och se även henne på Slottskogsvallen. Det är ju snart ju, fan va fort tiden går. 

Om cirkus 2 veckor (eller innan.. från sthlm säger dom v28-29, från VHS säger dom 10-15 juli.. vet inte om sthlm beskedet kmr från VHS, ngt nytt med i år tror jag) får jag antagningsbeskedet.. tror jag... Då är det spyvarning


(Lars Winnerbäck feat. Miss Li - Om du lämnade mig nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0