Härliga lediga torsdag

Jupps.. var ledig igår och dagen ägnades åt typ inte mycket alls :P Började kolla på Klass 9A (alla säger att den var så bra men eftersom jag var i USA som en nerd kunde jag inte se den då så jag får catcha up lite senare) vilket var nice... Vid lunch åkte vi till havet för att sola. Hade konstigt ont i magen hela dagen (eller rättare sagt, jag fick ont i magen när jag åt) men lyckades ändå pilla i mig lite jordgubbar och varmmacka till lunch... Det var riktigt nice att ligga och sola, jag läste ut boken (Vi som aldrig sa hora) och kan väl säga såhär att boken i sig, att läsa, tyckte jag inte var jättebra, men budskapet som författaren vill ha fram tycker jag är riktigt snyggt beskrivet med några få meningar:

"Vi som höll deras hår när de kräktes.
Vi som aldrig sa hora.
Vi är också de som aldrig blir deras
."

samt

"Ge mig en chans till, jag lovar att behandla dig som en hora."

Man undrar om det är så. Jag tror att vissa tjejer är sådana. Dom dras till the bad boys.. Man undrar varför. Sen finns det väl dom som inte är så extrema, men fortfarande inte tål dom snälla killarna, dom som gör allt för en, dom som inte har en egen stark åsikt för att inte riskera att sätta sig emot tjejen. Dom som krossar med sms och telefonsamtal och nästan kväver. Nej, det klarar inte vissa av, då tappar dom intresset direkt. Fast sen åt andra hållet kanske inte funkar heller, som ovan, det blir det jobbigt. En fin balansgång skall det vara. Stackars jävla killar.. och stackars jävla tjejer. Lätt är det nog fan inte. Men dom snälla, de genomsnälla killarna, vilka får dom då? Ja du... bra fråga :P

Hur som helst :D Jag ska jobba idag. Chark idag igen så ikväll kommer jag lukta rökt skinka.

Alla verkar sitta med tentor, och jag softar på Ica. Man ska väl vara glad så länge man är fri.. men gud vet vad jag gör i mitten av juli, jag lär ju kräkas :P

Peace

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm... hoppas det finns någon som håller dit hår då... om du ska spy alltså!!! Sen är det bara att styra kunderna till kalkon, rostbiff och kalvkorv... då slipper du rökt-skinka-lukten. Sen kan du ju köpa medel mot illamående för lönen du får och det är ju bra :D

Peace, Love and Understandning

2008-06-13 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0