Ja....

Jobbar på för fullt.. luktar skinka efter att ha varit i charken i två dagar men d löser sig nog för nu e d kassa två dagar... sen en ledig dag o sen två dagar jobb till.. sen har jag ledigt fre-sön. Kan mkt väl bli en trip till Thn, dock blire ner till Jkpg på söndag för en liten nice middag.

Jag har ett uruselt minne, t o m Lennart på jobbet har tänkt på det. En kund kan säga till mig hur många hekto whatever den ska ha, och i 95% måste jag fråga en gång till, för att försäkra mig, för att kolla att jag inte glömt. Illa e det.

Vi plockade ju som sagt massa jordgubbar... har inte fått alla bilder men här är LITE av vad vi åstadkom. Likör och paj ^^

 

Det finns mycket jag vill just nu. Sen finns det en massa jag inte vill med. Sen finns det vissa små saker jag inte riktigt vet vad jag vill med. Enklare saker har man varit med om.

Jag är väldigt klok, lär andra att man inte kan mesa och måste risk'a lite. När det kommer till mig själv - no way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0