Jag förblir för tung

Ja... efter att ha undersökt de möjligheter till gym som finns häromkring kan jag konstatera att dom suger och är alldeles för dyra + att dom är svinlängt bort. Jag kommer inte gymma om jag måste ta spårvagnen i en halvtimma. Och jag kommer inte hellet gymma om jag måste binda upp mig i ett halvår, då jag inte har en aning om vart jag bor om två månader, och jag kommer inte heller gymma om det kostar mig 500kr+ i månaden. Så... nu vet jag inte. Turkosgatans träningslokal nästa? Fy fan.... SKITLIV!

Jag är i alla fall ledig idag och imorn, på fredag ska jag jobba från ett till åtta.

Läste ut min tjocka bok, The Other Boleyn girl, idag.. så nu blire Vi som aldrig sa hora. Den ska va bra har jag hört. Efter det lär det bli till att läsa på engelska igen.

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör rocky balboa stajl då...spring upp för trappor o grejer...o du ska inte ha komplex över din vikt, du e inte tung

2008-06-11 @ 18:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0