Ledig helg :)

Så... först kan jag ju säga att nu ändras typsnittet på allmän (mormors) begäran. Jag visste redan att det var lite svårt att läsa, och jag vet ju att man skiter gärna i att läsa något som inte är lättläst. Så här har vi ett annat rätt nice typsnitt som kanske kan funka :P

Igår var jag ledig men ändå gick jag upp klockan 6.20. Låter sinnessjukt och jag kan säga att det var det också. Men jag, Marie och Mormor skulle åka ner till Falkenberg (till min morbrors och hans familjsstuga för att fira Linnéa lite, hon fyllde ju år) och innan det skulle vi svänga in på Ullared så då var det bara till att ge sig iväg tidigt. Mormor sov över för henne hämtade Maria kvällen innan. Då åt vi Tacos och satt och sjöng psalmer i köket :D Väldigt normalt. Vi kom iag iväg vid sju på lördag morgon och var vid Ullared kvart över åtta. Spenderade bara en timma där men jag fick tag i lite strumpor, två CDskivor (En av Sofia Karlsson och sen Winnerbäcks samlingsalbum - måste ju börja ladda upp!) + lite annat smått och gott. Sen åkte vi till Skrea och vi lyckades faktiskt få parkeringsplats (något Lars var jätte nojig om). Nästan direkt fick jag och Lars ge oss ut på promenad till Ica, något som var himla trevligt + skönt att veta att man rörde på sig lite. Senare käkade vi lunch och sen gick ner o bada. Först hade jag ingen lust alls att bada, det var ju saltvatten (jag hatar saltvatten!) och kallt som fan + att det blåste en himla massa... dock gick jag i när Lars gick i och då kom även Marie. Anledningen till att Lars (stor badkruka) gick i var att en kompis till honom hade en surfingbräda (med segel) och den var ju Lars tvungen att testa. Kan säga att jag och Marie höll på att skratta ihjäl oss för det tog ett bra tag innan Lars inte ramlade ned i samma sekund som han kom upp på brädan :P Efter ett tag lyckades han dock, Agneta också. Och sen till slut testade även jag och efter många om och men surfade jag la en 15 meter. Duktigt! :D Sen fick det vara nog och då gick vi hem och käka middag.. Sen vid nio åkte vi hem ^^

Idag var jag först i stan med Malek för han skulle köpa solglasögon, sen åkte vi ut till Saltholmen och bada. Fast jag bada inte, jag solade bara. Var ganska nice faktiskt, fast ja gillar inte värme ^^

Kan säga att jag känner att detta inlägg blev JÄVLIGT tråkigt då det endast är upprabbling av vad jag gjort.. men va fan.. va ska jag skriva då? Känner inte att jag har några djupa tankar att dela med mig av... Har fått schemat fram till Augusti och det ser ut att vara rätt fullt ^^ Är ledig över midsommar dock och det ska vi försöka göra till något ordentligt. På Fallens tror jag att jag slutar tidigt på lördag så jag kan nog få en kväll i Trollhättan där, så länge jag hittar någonstans att sova. Kan ju inte vara vart som helst med tanke på att man inte direkt kommer hem tidigt ^^

Vet inte riktigt när jag åker till Thn nästa gång heller... Kanske stannar kvar där efter midsommar eller något. Är ledig nu onsdag, torsdag, fredag (tror jag!) och har la lite options men jag vet inte riktigt än.. vi får se ;)

Jag lever iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0