Ledig imorn ^^

Jupps, men gud vet vad jag ska göra. Ska nog försöka gå en liten promenix iaf, var ju på sportlife idag och det kan man ju säga vad man vill om men lite nytta gjorde det säkert. Dock behövs nog en promenad imorn med, så det lär la morgonen ägnas åt. Sen blire la singstar 0=) Sjöng en del idag och jag var riktigt nöjd med mig själv :P
Kanske springer iväg till Frölunda Torg och köper strumpor med, jävligt spännande men vet inte när annars... dock jävlarimej tråkigt att ja e så jävla mobbad här! :D Inte som att ja kan få Shomi till o hänga med direkt :P Men sånt är livet, jag klagar inte.

Jag var jävligt intelligent idag och glömde stämpla ut mig från jobbet, så jag får la sisådär 13h extra timmar.. smart :P Chefen får plocka bort det. Dock fick jag med mig jordgubbar hem från jobbet (som om jag inte hade fått nog av det redan) så det har jag mumsat på lite. Det är faktiskt nyttigt.

Måste säga jag undrar vem fan som läste min blogg idag? :S Rush från ingenstans, jaja, enjoy!

Om en vecka KAN jag veta, men det tror jag inte. Jag tror jag ska rikta in mig på my birthday som första chans till att veta om jag kommit in. Trevlig birthday gift kanske? Hade fixat den dagen iaf. Men allvarligt talat, jag skulle fått lite panik om jag kom in i Sthlm eller Umeå eller ngt, för det hade varit så jäääävla mkt o fixa o jag hade blivit så jääävla stressad.. men ja... klart det är bättre än inget... men Gbg hade varit perfekt (sånär som på en liten detalj men sånt får man stå ut med :D ). Softa på Åkeredshallen under hösten hade jag la kunnat göra om jag inte kom in nu, men då hade jag fan velat ha garanti på att komma in i Gbg till våren... :P Högskoleprov ska jag skriva till hösten iaf, om jag inte kommer in, och då ska jag nog se till att "träna" innan...Folk säger att det hjälper. Dock har jag svårt för att träna till prov när det inte e något specifikt man ska lära sig. Blä..

Ska sova nu, fastän att jag ska va ledig imorn, för jag ska vakna vid halv nio och ta vara på dagen (+ jag är himla trött). Kanske blir segt men vi får se... singstar 4life ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0